Tror i jeg skal være bekymret.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
2 svar
0 synes godt om
11. maj 2014

Anonym trådstarter

Hejsa alle 

Har lige brug for jeres mening, i onsdags da jeg var en dag over forventet mens, tog jeg den test i ser på billedet, tænkte wow måske den er der, men har efterfølgende ikke kunne teste positiv, og fredag middag, begyndte jeg så at bløde.

Jeg bløder stadig ikke voldsomt, men har oplevet et par gange det har været lidt lang tid om at starte op. (Styrtbløder normalt efter en dag) 

Så i morges da jeg skulle til at stå op følte jeg det blev koldt på min venstre brystvorte, jeg løftede trøjen tog fat om brystet og kiggede med MEGET store øjne, hvid væske kom ud, kiggede på min trøje og kunne se der var pletter på fra natten.

ved godt i ikke er læger og sådan, men tænker om nogen har prøvet noget lignende før.

skal lige siges at jeg har et barn på 3 år, som jeg ikke har ammet siden 4mdr. gammel, og at jeg har haft brystspændning i ca en uge.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. maj 2014

cecilie1984

Jeg synes din test ser svag positiv ud

Jeg blødte i min første graviditet fra uge 7-11 og har i dag en pige på næsten 6 år

Anmeld

11. maj 2014

Pcokate

Anonym skriver:

Hejsa alle 

Har lige brug for jeres mening, i onsdags da jeg var en dag over forventet mens, tog jeg den test i ser på billedet, tænkte wow måske den er der, men har efterfølgende ikke kunne teste positiv, og fredag middag, begyndte jeg så at bløde.

Jeg bløder stadig ikke voldsomt, men har oplevet et par gange det har været lidt lang tid om at starte op. (Styrtbløder normalt efter en dag) 

Så i morges da jeg skulle til at stå op følte jeg det blev koldt på min venstre brystvorte, jeg løftede trøjen tog fat om brystet og kiggede med MEGET store øjne, hvid væske kom ud, kiggede på min trøje og kunne se der var pletter på fra natten.

ved godt i ikke er læger og sådan, men tænker om nogen har prøvet noget lignende før.

skal lige siges at jeg har et barn på 3 år, som jeg ikke har ammet siden 4mdr. gammel, og at jeg har haft brystspændning i ca en uge.

At du ikke kunne teste positivt udover den første test. Lyder desværre som en SA. 

Prøv at teste igen på morgenurin. 

Det med mælken lyder voldsomt hvis du ikke er længere henne. Men ved dog ikke om det betyder noget. 

Prøv evt at ringe til lægen på mandag og hør ad

Held og lykke herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.