Tid til en lille update her fra 
Søndag d. 20. april falder min far om, på vej op i byen efter rundstykker sammen med hunden. Han fik hjertestop, som viste sig at være en blodprop i hjertet, og kom med helikopter til Skejby, hvor han lå nedkølet, i koma og i respirator i 2 1/2 døgn og svævede mellem liv og død.. Onsdag morgen vågner han så endelig op igen. Hold nu kæft, hvor har jeg tudet meget de sidste tre uger! Min far kom fra Skejby til Herning mandagen efter og fredag eftermiddag blev han udskrevet. Han har det virkelig godt efter omstændighederne og han har samme været heldig! Nu skal han bare komme til kræfter igen og om 2 måneder må han begynde at arbejde igen
Hvor har det bare været en kamp for os alle, men det har bragt vores familie tættere sammen. Mig og mine søskende, vores kærester og Andreas var sygehuset hele tiden og støttende vores mor, så godt som vi nu kunne.
Tiden går stadig vildt stærkt med Andreas og min lille dreng udvikler sig i lynets hast!!
Han er begyndt at hive sig frem i armene, drejer rundt om sig selv og får i kravlestilling, men kommer ikke rigtig videre derfra
Han har lært at sidde selv i løbet af den uge, hvor min far var indlagt i Skejby.. Det gik så stærkt!
Han spiser nærmest alt, hvad jeg putter i munden på ham og er ALTID glad
Dog har han lidt en periode, hvor han piver over det mindste, men det er mest hvis han gerne vil noget, som han ikke kan
Om natten roder han rundt.. Så ligger han i fodenden, så på tværs.. Man kan ikke regne med ham
Og oftest ligger han på maven og sover. Jeg kan vende ham nok så mange gange, men han ender altid på maven
Han sover stadig inde hos os, men tror snart han skal på eget værelse, inden han bliver mere opmærksom på det hele 
Jeg har lige omkring 3 måneder tilbage af min barsel inden virkeligheden banker på døren igen.. og jeg glæder mig slet ikke
Har fået lavet en tatovering for Andreas og samtidig fik jeg en for min far.. Jeg fik dem lavet den 21. april - dagen efter min far faldt om, så det gav god mening for mig at få den lavet!
Der følger lige et par billeder med