Hej damer 
Jeg spekulere sådan på denne cyklus ..
Min mens sidste gang var lidt mærkelig , den kom en dag og så var der ikke noget i flere dage , og så var der efterfølgende plet blødning i nogle dage efter pausen mellem den første dag ..
Mine andre cykluser har været lange , men altid passet med mens på 14. dagen efter ægløsningstesten har vist positiv . Jeg har ekstra investeret i de dyre digitale fra clear blue for at være sikker! ( synes det kan være svært at aflæse strimlerne) 
Jeg vil så starte op på at teste for ægløsning igen , og til min overraskelse bliver den næsten positiv allerede på 10. dag i cyklus (strimmeltest på billede) . Vælger næste dag at tage en digital , og der kommer smileyen fint frem
Og vupti på manden de næste par dage ..
Er overrasket over ægløsning kommer så tidligt , da de andre cykluser har været på 37-53 dage , så tænker da det var utroligt det skulle blive sådan en kort cyklus denne gang på 24-25 dage 
Nu sidder jeg 18 dage efter ægløsning , og der er stadig ikke kommet nogen mens , men heller ikke en positiv test , da jeg testede på dag 14 og 16 ...
burde mens ikke komme 14 dage efter ægløsning , eller vise to streger på g-testen ??

Mon der en nogen der har en forklaring , hjælpende hånd eller oplevet det samme ?
Kunne jo være man først testede positiv i uge 5 som nogen gør ( ønske tænkning)
Kunne forstå hvis ikke jeg havde testet for ægløsning , så havde jeg bare tænkt "nå endnu en lang cyklus " men nu ved jeg jo netop hvornår den har været - synes det virker underligt . 
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld