øv- kommune/ statsforvaltning/fagforening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

øv øv øv, Så kan kommunen og Statsforvaltningen ikke engang samarbejde så jeg kan få Far-penge til Astrid. Og øv for at min fagforening ikke betaler bare lidt penge til at jeg er hjemme på barsel
Hvordan kan jeg leve med kun 394,- til bleer, mad og sjov???
Det kan man da ikk,
total nedern tid!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

LotteGabriella

Astrids-mor skriver:

øv øv øv, Så kan kommunen og Statsforvaltningen ikke engang samarbejde så jeg kan få Far-penge til Astrid. Og øv for at min fagforening ikke betaler bare lidt penge til at jeg er hjemme på barsel
Hvordan kan jeg leve med kun 394,- til bleer, mad og sjov???
Det kan man da ikk,
total nedern tid!!!

sender lige et kæmpe kram

op med humøret, det skal nok blive bedre

Anmeld

11. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

LotteGabriella skriver:

sender lige et kæmpe kram

op med humøret, det skal nok blive bedre

tak
hvor er du sød

Anmeld

11. august 2009

Sweet1978

Øh nu er situationen ikke dybt beskrevet så jeg gætter lige men hvis det er fordi der kører en sag, får du altså pengene med tilbagevirkende kraft når den er afsluttet, jeg fik heller ikke en klejne i 1½ år men fik så 25.000 på engang så kan de bank ikke være lidt large og lægge ud.

Anmeld

11. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

Sweet1978 skriver:

Øh nu er situationen ikke dybt beskrevet så jeg gætter lige men hvis det er fordi der kører en sag, får du altså pengene med tilbagevirkende kraft når den er afsluttet, jeg fik heller ikke en klejne i 1½ år men fik så 25.000 på engang så kan de bank ikke være lidt large og lægge ud.

altså har en sag igang.. og har netop lige fået et brev fra statsforvaltningen da jeg kom hjem fra ferie om at sagen er nået så langt til at de vil indkalde faren til en snak og skrive under, hvis ikk han kommer så kommer sagen for retten.
men så har jeg fået at vide at kommunen vil betale mig pengene , og når sagen så er sluttet skal faren betale mig penge fremover og så betale kommunen tilbage med de penge de har givet mig. men for at det kan lade sig gøre skal kommunen have et brev på at sagen er igang og ikke bare noget jeg bilder dem ind. men hallo, kan kommunen ikk selv kontakte statsv. og få tilsendt brevet i stedet for jeg skal gøre det..!
men jeg kan jo ikke vente på de penge, så kan jeg jo ikk leve, og min datter kan heller ikk. jeg får jo ikk meget for 394,- og jeg vil ikk låne a banken de er large nok med at lade mig afbetale kun 2000,- pr. mdr. for min bil.. (og nej, det gør ingen forskel at sælge bilen)!!!

Anmeld

11. august 2009

Ni-ko-li-ne

kan du ikke få kontanthjælp? :0)

Anmeld

11. august 2009

BetonSlotsPrinsesserne

ka-ri-na skriver:

kan du ikke få kontanthjælp? :0)

jeg får barsels dagpenge, pga min elev kontrakt er udløbet. satser på at starte på skole til feb og så dermed få elevløn igen..

Anmeld

11. august 2009

Ni-ko-li-ne

Astrids-mor skriver:

jeg får barsels dagpenge, pga min elev kontrakt er udløbet. satser på at starte på skole til feb og så dermed få elevløn igen..

jamen er det ikke mere end lidt over 300kr?

Anmeld

11. august 2009

Ni-ko-li-ne

hvis du er enlig kan du så ikke søge noget boligstøtte og økonomisk friplads og forhøjet børnepenge?

Anmeld

12. august 2009

Sweet1978

Astrids-mor skriver:

altså har en sag igang.. og har netop lige fået et brev fra statsforvaltningen da jeg kom hjem fra ferie om at sagen er nået så langt til at de vil indkalde faren til en snak og skrive under, hvis ikk han kommer så kommer sagen for retten.
men så har jeg fået at vide at kommunen vil betale mig pengene , og når sagen så er sluttet skal faren betale mig penge fremover og så betale kommunen tilbage med de penge de har givet mig. men for at det kan lade sig gøre skal kommunen have et brev på at sagen er igang og ikke bare noget jeg bilder dem ind. men hallo, kan kommunen ikk selv kontakte statsv. og få tilsendt brevet i stedet for jeg skal gøre det..!
men jeg kan jo ikke vente på de penge, så kan jeg jo ikk leve, og min datter kan heller ikk. jeg får jo ikk meget for 394,- og jeg vil ikk låne a banken de er large nok med at lade mig afbetale kun 2000,- pr. mdr. for min bil.. (og nej, det gør ingen forskel at sælge bilen)!!!

hmm. ja men så er det jo bare det du skal få statsforvaltningen til at sende et brev... Det er jo nemt nok.. Men det er i så fald en helt ny regel for normalt for man ingenting før sagen er endelig afklaret. Men prøv da, så er der jo stadig håb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.