Sweet1978 skriver:
Øh nu er situationen ikke dybt beskrevet så jeg gætter lige men hvis det er fordi der kører en sag, får du altså pengene med tilbagevirkende kraft når den er afsluttet, jeg fik heller ikke en klejne i 1½ år men fik så 25.000 på engang så kan de bank ikke være lidt large og lægge ud.
altså har en sag igang.. og har netop lige fået et brev fra statsforvaltningen da jeg kom hjem fra ferie om at sagen er nået så langt til at de vil indkalde faren til en snak og skrive under, hvis ikk han kommer så kommer sagen for retten.
men så har jeg fået at vide at kommunen vil betale mig pengene , og når sagen så er sluttet skal faren betale mig penge fremover og så betale kommunen tilbage med de penge de har givet mig. men for at det kan lade sig gøre skal kommunen have et brev på at sagen er igang og ikke bare noget jeg bilder dem ind. men hallo, kan kommunen ikk selv kontakte statsv. og få tilsendt brevet i stedet for jeg skal gøre det..!
men jeg kan jo ikke vente på de penge, så kan jeg jo ikk leve, og min datter kan heller ikk. jeg får jo ikk meget for 394,- og jeg vil ikk låne a banken de er large nok med at lade mig afbetale kun 2000,- pr. mdr. for min bil.. (og nej, det gør ingen forskel at sælge bilen)!!!
Anmeld