Der sker ingen ting :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

441 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. maj 2014

Rikkemor89

Hej alle i skønne mennesker her inde på baby (: 

Ja som i nok kan regne ud prøver vi at blive gravid igen, men der sker ingen ting !

Jeg har desværre også pco så ja jeg ved det kan være svære når man har det, men har jo en dreng fra 2010 af så jeg kan jo godt blive gravid og har snakket med lægen om det og vejer en del mere end da jeg blev gravid med min dreng, men har tabt mig 10kg siden første januar og der sker stadig ikke noget, er der andre som virkelig har prøvet og så sker det bare ikke igen..

Jeg har vært gravid siden min dreng, men har tabt alle siden, men kan det virkelig påvirke så jeg ikke kan få flere børn ? 

Min hjerne er begyndt at sige til sig selv at det er i orden med guldet vi har, men det er bare svært når man ønsker sig en mere..

Håber der er nogen der kan give mig råd (: 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

Carina:-)

Rikkemor89 skriver:

Hej alle i skønne mennesker her inde på baby (: 

Ja som i nok kan regne ud prøver vi at blive gravid igen, men der sker ingen ting !

Jeg har desværre også pco så ja jeg ved det kan være svære når man har det, men har jo en dreng fra 2010 af så jeg kan jo godt blive gravid og har snakket med lægen om det og vejer en del mere end da jeg blev gravid med min dreng, men har tabt mig 10kg siden første januar og der sker stadig ikke noget, er der andre som virkelig har prøvet og så sker det bare ikke igen..

Jeg har vært gravid siden min dreng, men har tabt alle siden, men kan det virkelig påvirke så jeg ikke kan få flere børn ? 

Min hjerne er begyndt at sige til sig selv at det er i orden med guldet vi har, men det er bare svært når man ønsker sig en mere..

Håber der er nogen der kan give mig råd (: 

Knus

Hvor overvægtig er du?

For meget overvægt er ikke godt mhs til både graviditet men også abortrisiko.

Er du blevet tjekket for sukkersyge? For det har også en betydning. 

Anmeld

11. maj 2014

Rikkemor89

Carina:-) skriver:

Hvor overvægtig er du?

For meget overvægt er ikke godt mhs til både graviditet men også abortrisiko.

Er du blevet tjekket for sukkersyge? For det har også en betydning. 

Jeg er meget overvægtig, men er igang med at tabe mig, ja jeg er under opsyn omkring sukkersyge, men det er der ikke noget af..

Jeg ved godt at det bedste ville være at komme under 100kg, men det er ikke sådan lige nu, det kan jo godt være det bare er tålmodighed..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.