Er det mig der er mærkelig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

591 visninger
7 svar
7 synes godt om
10. maj 2014

Anonym trådstarter

Hejsa skønne kvinder.

Sagen er den at min kæreste skriver over Facebook med sin ekskæreste og det er kun noget de normalt gør 1-4 gange om året.

Men nu har det skriverig stået på i en uge og det er kan være til lagt ud på natten. Jeg har som sådan ikke noget imod de skriver og jeg forstå at de kendt hinanden i mange år.

Men jeg synes jo ikke det er sjovt og jeg har sådan lyst til at gå ind og læse hvad de skriver men det gør jeg ikke, jeg ved hvis jeg siger til ham at jeg ikke er vild med det siger han at han altså også har et liv og at folk ikke skal bestemme over ham..

Det skal også siges at jeg stoler 100% på ham men ikke på hende for jeg ved jo ikke hvem hun er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Nej jeg syntes ikke du er mærkelig.... Har du prøvet at spørge ind til, hvad der dog er så vigtigt at snakke med hans eks om?

Til det med at stole, så er det fint du stoler på din kæreste, og du behøver ikke stole på hans eks.. En mand kan kun "stjæles" hvis han vil

Anmeld

10. maj 2014

FruK

Hvis du stoler 100% på ham, så burde det jo være ligegyldigt, hvad hun er for en. 

Når det er sagt, så kan jeg godt forstå, at du undrer dig. Især hvis du ikke må spørge til, hvad de skriver om. Det lyder helt forkert i min verden.

Han burde ikke være ligeglad ned, hvordan du har det med det.

Har han fortalt dig, at det er hende han skriver med, eller hvordan ved du det?

Gå ind og læse hvad de skriver... Nej, aldrig! Men du burde kunne fortælle ham, at du er utryg ved det - og så få en ordentlig forklaring. Det er ikke fair at bruge så meget tid på at skrive med en anden og så ikke ville fortælle dig, hvad der foregår! 

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Hvis du stoler 100% på ham, så burde det jo være ligegyldigt, hvad hun er for en. 

Når det er sagt, så kan jeg godt forstå, at du undrer dig. Især hvis du ikke må spørge til, hvad de skriver om. Det lyder helt forkert i min verden.

Han burde ikke være ligeglad ned, hvordan du har det med det.

Har han fortalt dig, at det er hende han skriver med, eller hvordan ved du det?

Gå ind og læse hvad de skriver... Nej, aldrig! Men du burde kunne fortælle ham, at du er utryg ved det - og så få en ordentlig forklaring. Det er ikke fair at bruge så meget tid på at skrive med en anden og så ikke ville fortælle dig, hvad der foregår! 

Jeg spørger om hvem der skriver og så siger han det og så kan jeg jo se det når han sidder på facebook både på computeren og mobilen.

Ja jeg kan bare være ligeglad men jeg ved hun lige er gået fra sin kæreste og det er derfor hun skriver så meget til min kæreste

Anmeld

10. maj 2014

FruK

Anonym skriver:

Jeg spørger om hvem der skriver og så siger han det og så kan jeg jo se det når han sidder på facebook både på computeren og mobilen.

Ja jeg kan bare være ligeglad men jeg ved hun lige er gået fra sin kæreste og det er derfor hun skriver så meget til min kæreste

Jeg siger ikke du skal være ligeglad - slet ikke. Tværtimod da. Jeg synes du skal kræve en forklaring på, hvad det er de bruger så meget tid på at skrive om.

Men jeg mener stadig, at hvis du stoler 100% på ham, så er det ligegyldigt hvordan hun hopper og springer. Så vil han jo sige fra. 

Anmeld

10. maj 2014

Rikkemor89

Kan skam godt forstå du gerne vil vide hvad de skriver om, det ville jeg da også gerne hvis min kæreste han lå og skrev med hans eks og til langt ud på natten..

Så synes bestemt du skal tage en snak med ham om det og sige til ham at du er endeligt ligeglad med at de skriver sammen, men at du godt kunne tænke dig at vide hvad de skriver om..

Håber du får snakket med ham, det andet er til at blive sindsyg af :/ 

Anmeld

10. maj 2014

et-ønske

Du skal helt sikkert bede ham om en forklaring! Jeg ville ikke læse hvad de skriver (uhhhh selvom jeg ville være nysgerrig!!).

Og ja jeg siger ikke at din kæreste gør som følgende, og får sikkert hug for at skrive det til dig - men jeg vover skindet! Skriver det ikke for at sparke til en der ligger ned!

Men min nuværende mand, er min ungdomskæreste - vi startede med at skrive sammen på facebook for snart 6 år siden. Jeg var lige blevet alene dengang, hans ex vidste også at vi skrev sammen og var ikke spor nervøs.... Vi er idag gift og venter børn sammen.

Jeg håber og tror naturligvis ikke det er det der er ved at ske hos dig - men jeg synes bestemt du skal være obs og bede om forklaring

Anmeld

10. maj 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hejsa skønne kvinder.

Sagen er den at min kæreste skriver over Facebook med sin ekskæreste og det er kun noget de normalt gør 1-4 gange om året.

Men nu har det skriverig stået på i en uge og det er kan være til lagt ud på natten. Jeg har som sådan ikke noget imod de skriver og jeg forstå at de kendt hinanden i mange år.

Men jeg synes jo ikke det er sjovt og jeg har sådan lyst til at gå ind og læse hvad de skriver men det gør jeg ikke, jeg ved hvis jeg siger til ham at jeg ikke er vild med det siger han at han altså også har et liv og at folk ikke skal bestemme over ham..

Det skal også siges at jeg stoler 100% på ham men ikke på hende for jeg ved jo ikke hvem hun er

Jeg ville snakke med ham om det.. men hold den på din bane halvdel..

"jeg ved godt, det er mig, men det fylder bare rigtig meget hos mig, at I har skrevet så meget op det seneste, vil du ikke fortælle mig hvad I skriver om."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.