nygravid og diarre..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.950 visninger
9 svar
0 synes godt om
11. august 2009

missKat

Hej Piger,
undskyld mit meget delikate indlæg, men er desperat for lidt råd og vejledning!!

jeg er i uge 6 og hver gang jeg spiser, får jeg sindsygt ondt i maven, mavekramper og så er det afsted til toilettet..... 
Hvad filen skal jeg stille op??
er der andre der havde det sådan i starten af gravditeten??

kan slet ikke holde ud at have bukser på i dag, har bare rigtig ondt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Nanna1985

Nej sådan har jeg ikk haft det.. Vil bare sige at revne æbler hjælper på dårlig mave og så cola..

Anmeld

11. august 2009

LineD

Jeg havde det nøjagtig som du beskriver!
Det varede vel til omkring 10-12. uge...
Det der virkelig hjalp for mig var Cola, toasted fransbrød og mariekiks! Det kunne stoppe maven lidt!

Anmeld

11. august 2009

Mor til Frederic og Freya

Jepper... Og det var ret træls når man kører i ladbil for dansk autohjælp, men tro mig jeg kender hver en rasteplads - små lokumer mm rundt i vores område... Alt kunne bruges...

det kan også komme i slutning af graviditeten...

nogle mener at det er hormonet prostaglandin der øges og det for tarmen til at tømme sig...

Anmeld

11. august 2009

Mikkelmusen

Præcis sådan har begge mine graviditeter været!

Anmeld

11. august 2009

missKat

pyh hvor er jeg glad for jeg ikke er den eneste..
har lige været i netto efter æbler, brød og cola med sukker - så håber jeg det hjælper!!
det værste er ski da at vi skal i byen 4 gange i denne uge!! sæt jeg nu sidder på deres toiletter den halve aften - haha

Anmeld

11. august 2009

Kristina V

Føler med dig.. Jeg er i 5 ugeog har nøjagtig samme problem.

Med Karoline kan jeg slet ikk mindes jeg havde det sådan.. Det er MEGa irriterende.
Jeg er s¨å en af de heldig som skal på forretningsrejse imorgen til torsdag, så min taske er bare proppet med alt som kan hjælpe på det!!

Anmeld

11. august 2009

missKat

Kristina V skriver:

Føler med dig.. Jeg er i 5 ugeog har nøjagtig samme problem.

Med Karoline kan jeg slet ikk mindes jeg havde det sådan.. Det er MEGa irriterende.
Jeg er s¨å en af de heldig som skal på forretningsrejse imorgen til torsdag, så min taske er bare proppet med alt som kan hjælpe på det!!

ajj jeg føler med dig...
nu har jeg lige spist en banan og drukket et glas cola..
og min mave rumler som bare pokker og kramper..
er glad for at jeg har ferie!!!

min far fylder 60 på fredag og der skal være stor fest! håber bare det er ovre eller mildnet!! Vil nødig sidde på tønden hele dagen.. både for min og de andre gæsters skyld - haha

Anmeld

11. august 2009

Lærke90

Kender det alt for godt..
Spdan har jeg haft det stort set gennem hele min graviditet  og er 22+2 henne nu. Men jeg havde nu også en meget sart mave før
Ved ikke rigtig hvad der hjælper. Dog har jeg langt mærke til at det er ved bestemte fødevarer tilberedt på en bestemt måde, så dem åndgår jeg helst ..

Anmeld

11. august 2009

Lise

Pyh, det lyder ikke rart...

Jeg har det lige omvendt - forstoppet og oppustet  

Lise 10+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.