Mindsker alkohol mulighed for præsæd?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
8 svar
3 synes godt om
10. maj 2014

Anonym trådstarter

Altså nu har min kæreste været ude og drikke lidt. Han er ikke fuld. 

Nå, men vi havde sex men han kunne bare ikke komme overhovedet. Desværre ikke i mig da vi prøver at blive gravid. Så jeg gav ham et handjob.

Nu er mit spørgsmål hvorvidt der kommer præsæd ud når han har indtaget alkohol og hanbare ikke kunne komme i mig?? Kan der stadig godt komme præsæd ud?? 

Det er noget øv for har ægløsning i dag. Dog havde vi sex natten til d. 9 så satser på at sædcellerne har overlevet inde i mig og kan befrugte ægget eller også skal jeg være heldig med præsæden hvis der overhovedet er kommet noget pga. Alkohol??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. maj 2014

Rockertand

Anonym skriver:

Altså nu har min kæreste været ude og drikke lidt. Han er ikke fuld. 

Nå, men vi havde sex men han kunne bare ikke komme overhovedet. Desværre ikke i mig da vi prøver at blive gravid. Så jeg gav ham et handjob.

Nu er mit spørgsmål hvorvidt der kommer præsæd ud når han har indtaget alkohol og hanbare ikke kunne komme i mig?? Kan der stadig godt komme præsæd ud?? 

Det er noget øv for har ægløsning i dag. Dog havde vi sex natten til d. 9 så satser på at sædcellerne har overlevet inde i mig og kan befrugte ægget eller også skal jeg være heldig med præsæden hvis der overhovedet er kommet noget pga. Alkohol??

Man kan IKKE blive gravid af præsæd (præejakulat), det indeholder ingen sædceller, da det dannes af de cowperske kitler og altså intet har med sædcelleproduktionen at gøre.

Anmeld

10. maj 2014

anynom

Rockertand skriver:

Man kan IKKE blive gravid af præsæd (præejakulat), det indeholder ingen sædceller, da det dannes af de cowperske kitler og altså intet har med sædcelleproduktionen at gøre.

Har ikke lige tjekket kilden, men mener det er sst eller lignende. 

Anmeld

10. maj 2014

CaWi

Rockertand skriver:

Man har da før hørt om folk der er blevet gravide, selvom manden "er stået af i Roskilde".

Anmeld

10. maj 2014

Rockertand

JulieWH skriver:

Har ikke lige tjekket kilden, men mener det er sst eller lignende. 

- og det er fuldstændig korrekt, MEN det forudsætter at manden har haft sædafgang forudgående, således at der er levedygtige sædceller, der så bliver skyllet videre ud med præsæden, der er altså IKKE sædceller i selve præsæden.

Anmeld

10. maj 2014

LinLin

Rockertand skriver:

- og det er fuldstændig korrekt, MEN det forudsætter at manden har haft sædafgang forudgående, således at der er levedygtige sædceller, der så bliver skyllet videre ud med præsæden, der er altså IKKE sædceller i selve præsæden.

Er det ikke lidt flueknepperi??

Anmeld

10. maj 2014

Rockertand

CAWI skriver:

Man har da før hørt om folk der er blevet gravide, selvom manden "er stået af i Roskilde".

Mænd kan godt overvurdere deres fornemmelse af, hvornår de har sædafgang, og der kan sågar være mænd, der ikke vil indrømme, at de nok nåede at få lidt udløsning (lidt i samme boldgade som at komme for tidligt), men det ændrer jo ikke, at det fysiologisk ikke er samme sted præsæden og sædcellerne kommer fra, og de har heller ikke samme funktion.

Anmeld

10. maj 2014

Rockertand

Er det ikke lidt flueknepperi??

Nej, det mener jeg ikke, for det er en meget udbredt misforståelse, der kan være svær at aflive, hvis der ikke følger en forklaring med.
Selvfølgelig er det nemmeste at skrive, at man skal have kondom på fra første håndtryk, så slipper man for at udspecificere det, og hvis man ikke har interesse for kroppens funktioner, er det nok også uinteressant og nemmest at sige "jeg har hørt".

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

Nå!! Jeg har altid læst og hørt at man kan blive gravid a præsæd. Øv, øv. Så håber jeg bare at gårsdagens sex har givet noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.