Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
wamse skriver: Det er ikke noget man "bare" gør, heller ikke selv om man har den fulde forældremyndighed.Her tog det 8 mdr fra jeg søgte til det gik igennem, og det kostede ca 500 kr.Faderen skal høres i sagen.
Det er ikke noget man "bare" gør, heller ikke selv om man har den fulde forældremyndighed.Her tog det 8 mdr fra jeg søgte til det gik igennem, og det kostede ca 500 kr.Faderen skal høres i sagen.
Afgav han navnet af egen fri vilje, eller var der andre der tog stilling til det?
Anonym skriver: Afgav han navnet af egen fri vilje, eller var der andre der tog stilling til det?
wamse skriver: Statsforvaltningen afgjorde sagen til min fordel. Han ville ikke frivilligt gå med til det
Statsforvaltningen afgjorde sagen til min fordel. Han ville ikke frivilligt gå med til det
Så sagen blev sendt videre fra sognet til statsforvaltningen?
Anonym skriver: Så sagen blev sendt videre fra sognet til statsforvaltningen?
wamse skriver: min datter er født i sønderjylland, så de havde lidt anderledes regler, der var det kommunen, man ændrede navne ved, men ja, de sendte det videre til statsforvaltningen, og så kørte den der i 8 mdr
min datter er født i sønderjylland, så de havde lidt anderledes regler, der var det kommunen, man ændrede navne ved, men ja, de sendte det videre til statsforvaltningen, og så kørte den der i 8 mdr
Tak for Info.
Jeg tvivler på at han giver mig underskriften, men så tar jeg den blot videre til Statsforvaltningen..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128