Ændring af barnets navn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. maj 2014

wamse

Det er ikke noget man "bare" gør, heller ikke selv om man har den fulde forældremyndighed.

Her tog det 8 mdr fra jeg søgte til det gik igennem, og det kostede ca 500 kr.

Faderen skal høres i sagen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. maj 2014

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det er ikke noget man "bare" gør, heller ikke selv om man har den fulde forældremyndighed.

Her tog det 8 mdr fra jeg søgte til det gik igennem, og det kostede ca 500 kr.

Faderen skal høres i sagen.

Afgav han navnet af egen fri vilje, eller var der andre der tog stilling til det? 

Anmeld

13. maj 2014

wamse

Anonym skriver:

Afgav han navnet af egen fri vilje, eller var der andre der tog stilling til det? 

Statsforvaltningen afgjorde sagen til min fordel. Han ville ikke frivilligt gå med til det

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Statsforvaltningen afgjorde sagen til min fordel. Han ville ikke frivilligt gå med til det

Så sagen blev sendt videre fra sognet til statsforvaltningen? 

Anmeld

13. maj 2014

wamse

Anonym skriver:

Så sagen blev sendt videre fra sognet til statsforvaltningen? 

min datter er født i sønderjylland, så de havde lidt anderledes regler, der var det kommunen, man ændrede navne ved, men ja, de sendte det videre til statsforvaltningen, og så kørte den der i 8 mdr

Anmeld

13. maj 2014

Anonym trådstarter

wamse skriver:

min datter er født i sønderjylland, så de havde lidt anderledes regler, der var det kommunen, man ændrede navne ved, men ja, de sendte det videre til statsforvaltningen, og så kørte den der i 8 mdr

Tak for Info. 

Jeg tvivler på at han giver mig underskriften, men så tar jeg den blot videre til Statsforvaltningen.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.