Er simpelthen nødt til at dele

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
6 svar
1 synes godt om
9. maj 2014

Anonym trådstarter

Godaften de damer.

Jeg havde en sa i januar og vi har holdt pause fra pb indtil denne cyklus.
Jeg skulle være 3+1 idag hvis jeg er gravid.

Men sagen er bare den ved selvfølgelig ikke om det er indbildsk men føler mig mere gravid nu end jeg gjorde ved den sidste som endte i en sa. Jeg har den sidste uge simpelthen været så sindsygt træt. Det var jeg også i uge 2-3 med mit første barn. Føler simpelthen jeg kan sove hele tiden.
Min mave er oppustet her om aften. Og jeg har simpelthen så meget tyngde i underlivet. Og en masse jag og niv i underlivet også.
Ingen af disse symptomer havde jeg op til min sa. Men synes at huske jeg havde det således med mit første barn.

Nogen der har oplevet dette?

Så jeg simpelthen så meget for at der er gevinst og den lille spirer holder fast denne gang

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Lrm

Håber det bedste

Anmeld

10. maj 2014

Mor til F

for dig

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Håber det bedste

Tusinde tak

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

BabyFreia skriver:

for dig

Tusinde tak

Anmeld

10. maj 2014

modesty

Godaften de damer.

Jeg havde en sa i januar og vi har holdt pause fra pb indtil denne cyklus.
Jeg skulle være 3+1 idag hvis jeg er gravid.

Men sagen er bare den ved selvfølgelig ikke om det er indbildsk men føler mig mere gravid nu end jeg gjorde ved den sidste som endte i en sa. Jeg har den sidste uge simpelthen været så sindsygt træt. Det var jeg også i uge 2-3 med mit første barn. Føler simpelthen jeg kan sove hele tiden.
Min mave er oppustet her om aften. Og jeg har simpelthen så meget tyngde i underlivet. Og en masse jag og niv i underlivet også.
Ingen af disse symptomer havde jeg op til min sa. Men synes at huske jeg havde det således med mit første barn.

Nogen der har oplevet dette?

Så jeg simpelthen så meget for at der er gevinst og den lille spirer holder fast denne gang

Jeg er ked af at sige det, men hvis du kun er 3+1 nu, er det helt umuligt at du ville have mærket symptomer for en uge siden. Det er først lige omkring nu at ægget sætter sig fast i livmoderen, og derfor først omkring nu at du kan begynde at mærke symptomer. Og det er absolut de færreste der mærker symptomer så tidligt.

Jeg vil mene at dine symptomer er indbildte (har selv været gennem IVF behandling, så ved selv hvor nemt det er at snyde kroppen). Men derfor kan du selvfølgelig godt være gravid alligevel. 

for at den er der!

Anmeld

10. maj 2014

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg er ked af at sige det, men hvis du kun er 3+1 nu, er det helt umuligt at du ville have mærket symptomer for en uge siden. Det er først lige omkring nu at ægget sætter sig fast i livmoderen, og derfor først omkring nu at du kan begynde at mærke symptomer. Og det er absolut de færreste der mærker symptomer så tidligt.

Jeg vil mene at dine symptomer er indbildte (har selv været gennem IVF behandling, så ved selv hvor nemt det er at snyde kroppen). Men derfor kan du selvfølgelig godt være gravid alligevel. 

for at den er der!

Da jeg var gravid med min første. Led jeg ekstremt af træthed fra uge 2-3 og der havde jeg ikke en fornemmelse af at den var der.

Ogfik også afvide af lægen senere i min graviditet at nogen oplever træthed før ægget har sat sig fast. Fordi kroppen stadig bruger energi på at cellerne deler sig og at det bliver transporteret ned i livmoderen.

Men vi må se på torsdag hvad testen siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.