Dine yndlings apps??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
4 svar
2 synes godt om
9. maj 2014

PernilleogLouis

Ja hvad er dine favoritter??? Jeg har næsten ingen og tænker der må være noget jeg går glip af Det skal bare ikke være spil 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Babydrøm

PernilleogLouis skriver:

Ja hvad er dine favoritter??? Jeg har næsten ingen og tænker der må være noget jeg går glip af Det skal bare ikke være spil 

Følger lige med, har næsten heller ik nogle, og tænker også at jeg går glip af noget 

Anmeld

10. maj 2014

Dafnies

De apps jeg bruger mest (udover facebook & snapchat) er Nordea Mobilbank , eTilbudsavis - så slipper jeg for reklamer i min postkasse og kan hurtigt få et overblik over alle tilbudsaviserne. Derudover bruger jeg Pinterest til at koble af og få en masse inspiration
Jeg har for ikke så længe siden købt app'en babytummel - masser af gode ideer til leg med små børn - passer jo perfekt til mig, nu hvor jeg er på barsel med min 5 måneder gamle søn

Anmeld

10. maj 2014

Morigen

PernilleogLouis skriver:

Her er det weekcalendar syntes den er bedre end Apples på iPhonen, tilbudsavis, superbrugsen (fordi jeg er coopmedlem og har hurtig adgang til de personlige tilbud) tv tid, yr.no ( norsk vejrudsigt, syntes den er mere pålidelig end DMI.) google maps, trackboks (pakkesporing) og mobilporto. Knibeøvelser (fra gynzone). Mobile pay  

Anmeld

10. maj 2014

SomViSerDet

Mine mest brugte apps er:

facebook

reshopper

trendsales

e-tilbudsavis

mobile pay

pinterest

instagram

Køb babytøj hos www.matuk.dk 

rabatkode jub20

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.