Kobberspiral og mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2014

Anonym trådstarter

Hej piger  

Jeg har haft min kobberspiral i 7 måneders tid, og det er nu anden gang, at min menstruation opføre sig mærkeligt ...

Første gang var det i februar, hvor jeg slet ikke fik den, men hvor den så kom 11 dage for sent og først inde i næste måned (april).

Nu har jeg igen ikke fået den, og er gået 7 dage over nu i dag, og mangler den stadig? 

Er det noget som, jer der har den, også oplever?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

ano14316

Anonym skriver:

Hej piger  

Jeg har haft min kobberspiral i 7 måneders tid, og det er nu anden gang, at min menstruation opføre sig mærkeligt ...

Første gang var det i februar, hvor jeg slet ikke fik den, men hvor den så kom 11 dage for sent og først inde i næste måned (april).

Nu har jeg igen ikke fået den, og er gået 7 dage over nu i dag, og mangler den stadig? 

Jeg har kun oplevet udeblevet mens med kobberspiral da jeg var gravid...

Nok ikke det fedeste svar...

Anmeld

12. maj 2014

Moar2011

Anonym skriver:

Hej piger  

Hej
Lige et andet spørgsmål

Havde du os smerter og utilpas de første dage efter du fik lagt den op?

Hvad synes du ellers om den?

Anmeld

12. maj 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej piger  

jeg havde kobberspiral i ca. 4½ år og var glad for den...

Det første ½-1 år jeg havde den var min mens også uregelmæssig, men derefter kom den regelmæssigt og min mens blev faktisk mindre smertefuld...

Anmeld

12. maj 2014

Moar2011

Ms.Sunshine skriver:

jeg havde kobberspiral i ca. 4½ år og var glad for den...

Det første ½-1 år jeg havde den var min mens også uregelmæssig, men derefter kom den regelmæssigt og min mens blev faktisk mindre smertefuld...

nøøøj en sol stråle histiore, jeg høre kun negativt med den
jeg fi min i fredags, jeg besvimet efterfølgende, men min læge mente at det var pga min krop blev stresset op over at det kom bag mig på at det gjorde ondt at få den lagt.

jeg har stadig mens smerter, hvor længe havde du det? må ty til smertestillende også.

kan også blive lidt utilpas, men ved ikke om min psyske også kan spille ind, er ikke ret stor fan af at havde noget indeni mig..

Anmeld

12. maj 2014

Ms.Momo

Storms-Mor skriver:

nøøøj en sol stråle histiore, jeg høre kun negativt med den
jeg fi min i fredags, jeg besvimet efterfølgende, men min læge mente at det var pga min krop blev stresset op over at det kom bag mig på at det gjorde ondt at få den lagt.

jeg har stadig mens smerter, hvor længe havde du det? må ty til smertestillende også.

kan også blive lidt utilpas, men ved ikke om min psyske også kan spille ind, er ikke ret stor fan af at havde noget indeni mig..

jeg fik en kirugisk abort og fik så lagt den op samtidig, så jeg mærkede det af gode grunde ikke...

før jeg fik den skulle jeg tage panodil hver morgen for at kunne klare dagen, men efter jeg fik spiralen kunne jeg nøjes med en panodil den første dag...

jeg frygtede faktisk at man ville kunne mærke den under sex, men jeg måtte sande at min frygt var ubegrundet... 

Anmeld

12. maj 2014

Moar2011

Ms.Sunshine skriver:

jeg fik en kirugisk abort og fik så lagt den op samtidig, så jeg mærkede det af gode grunde ikke...

før jeg fik den skulle jeg tage panodil hver morgen for at kunne klare dagen, men efter jeg fik spiralen kunne jeg nøjes med en panodil den første dag...

jeg frygtede faktisk at man ville kunne mærke den under sex, men jeg måtte sande at min frygt var ubegrundet... 

Sku dine læge os tjekke den efter første menstrution ?

Tror du Ikk os at de r bedre til at lægge den end enes egen læge tænker jeg ?

Anmeld

12. maj 2014

Ms.Momo

Storms-Mor skriver:

Sku dine læge os tjekke den efter første menstrution ?

Tror du Ikk os at de r bedre til at lægge den end enes egen læge tænker jeg ?

jeg kan ærlig talt ikke huske det... 

Jeg fik den sat op for 5 års tid siden...

Anmeld

12. maj 2014

Moar2011

Ms.Sunshine skriver:

jeg kan ærlig talt ikke huske det... 

Jeg fik den sat op for 5 års tid siden...

Okey men du r glad for den ?

Anmeld

12. maj 2014

Ms.Momo

Storms-Mor skriver:

Okey men du r glad for den ?

jeg var rigtig glad for den og skal også snart have en sat op igen....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.