Jeg havde lidt håbet på at min mand ville booke en bestilling på en lækker restaurant, som var alt for dyr til det normale
og at han ville give mig en rigtig smuk gave, og bare ja, nyde at det skulle være os to for en enkelt aften. Fyldt med romantik. Måske købe noget flot undertøj til mig 
Så blotter han så at vi skal i lalandia på vores årsdag i år, og derefter ud at spise på kro.. snak om skuffelse.. 
Vi har været en del år sammen efterhånden og har et skønt barn. Men jeg har vores barn 24/7, så kunne godt bruge sådan en romantisk dag med min mand 
Ved at han gør det for at vi er samlet som familie.. men ja, vi er så tit afsted til alt muligt, at det overhovedet ikke føles specielt.. Og jeg kan ikke gøre mig smuk til at spise på kro når man har badet en hel dag.. og har et lille barn med.. Øv altså..
Men dagen bliver sikkert god alligevel. Bare mere familiehygge end kærestehygge 
Ved ikke hvad jeg ville med dette opslag, havde bare brug for at få det ud. Har ingen veninder jeg kan dele sådan noget med.
Anmeld