Lalandia på årsdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
10 svar
7 synes godt om
9. maj 2014

Anonym trådstarter

Jeg havde lidt håbet på at min mand ville booke en bestilling på en lækker restaurant, som var alt for dyr til det normale og at han ville give mig en rigtig smuk gave, og bare ja, nyde at det skulle være os to for en enkelt aften. Fyldt med romantik. Måske købe noget flot undertøj til mig 

Så blotter han så at vi skal i lalandia på vores årsdag i år, og derefter ud at spise på kro.. snak om skuffelse.. 

Vi har været en del år sammen efterhånden og har et skønt barn. Men jeg har vores barn 24/7, så kunne godt bruge sådan en romantisk dag med min mand 

Ved at han gør det for at vi er samlet som familie.. men ja, vi er så tit afsted til alt muligt, at det overhovedet ikke føles specielt.. Og jeg kan ikke gøre mig smuk til at spise på kro når man har badet en hel dag.. og har et lille barn med.. Øv altså..

Men dagen bliver sikkert god alligevel. Bare mere familiehygge end kærestehygge 

Ved ikke hvad jeg ville med dette opslag, havde bare brug for at få det ud. Har ingen veninder jeg kan dele sådan noget med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Masig

Anonym skriver:

Jeg havde lidt håbet på at min mand ville booke en bestilling på en lækker restaurant, som var alt for dyr til det normale og at han ville give mig en rigtig smuk gave, og bare ja, nyde at det skulle være os to for en enkelt aften. Fyldt med romantik. Måske købe noget flot undertøj til mig 

Så blotter han så at vi skal i lalandia på vores årsdag i år, og derefter ud at spise på kro.. snak om skuffelse.. 

Vi har været en del år sammen efterhånden og har et skønt barn. Men jeg har vores barn 24/7, så kunne godt bruge sådan en romantisk dag med min mand 

Ved at han gør det for at vi er samlet som familie.. men ja, vi er så tit afsted til alt muligt, at det overhovedet ikke føles specielt.. Og jeg kan ikke gøre mig smuk til at spise på kro når man har badet en hel dag.. og har et lille barn med.. Øv altså..

Men dagen bliver sikkert god alligevel. Bare mere familiehygge end kærestehygge 

Ved ikke hvad jeg ville med dette opslag, havde bare brug for at få det ud. Har ingen veninder jeg kan dele sådan noget med.

Det kan jo tænkes han så tager jeres barn det meste af tiden så du kan få lov at slappe af...

Jeg ville elske sådan en tur med min kæreste og vores søn, elsker når vi er sammen afsted hele familien og bare hygger os... Selvfølgelig skal man også være sammen bare som kærester uden børn, men synes ikke du kan tillade dig at være skuffet. Han har nok gjort rigtig meget ud af det, og har gjort hvad han kunne for at finde på noget rigtig hyggeligt så I kan nyde jeres dag...

Og helt ærligt, så synes jeg en hyggelig kro til aftensmaden er meget mere romantisk end en eller anden dyr gourmet restaurant...

Anmeld

9. maj 2014

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Det kan jo tænkes han så tager jeres barn det meste af tiden så du kan få lov at slappe af...

Jeg ville elske sådan en tur med min kæreste og vores søn, elsker når vi er sammen afsted hele familien og bare hygger os... Selvfølgelig skal man også være sammen bare som kærester uden børn, men synes ikke du kan tillade dig at være skuffet. Han har nok gjort rigtig meget ud af det, og har gjort hvad han kunne for at finde på noget rigtig hyggeligt så I kan nyde jeres dag...

Og helt ærligt, så synes jeg en hyggelig kro til aftensmaden er meget mere romantisk end en eller anden dyr gourmet restaurant...

Det er mere at jeg er hjemmegående, og vi er ALDRIG alene sammen. Vi er max 2 gange om året ude og spise alene, og det er max. Vores barn er EXTREMT morsyg, så nej.. det bliver mig der står med det hele Og vi er alle ugens dage på familietur, og hver weekend tager vi steder hen.

For andre familier der ikke gør ret meget sammen er det sikkert en dejlig ting, det er det også for os, jeg elsker at være sammen med mit barn og mand, men åh hvor jeg savner en årsdag der bare er mig og ham.. og at være lidt pladderromantisk for en gangs skyld.. 

Anmeld

9. maj 2014

lineog4

Altså nu er jeg en af dem med en mand der totalt glemmer brullypsdag og andre ting, der aldrig ville tage initiativ til selv en tur med børn uden jeg var med ind over planlægningen, eller rettere jeg har sagt nu skal han tage initiativ til så er derfor en smule misundelig over din mand overhovedet gør det....

Men når jeg ser bort fra min misundelse så kan jeg da godt forstå du gerne ville lidt romantik bare som voksne, hvad med at sæt et andet kryds i kalenderen en årsdagen og lad den være vores faste romantiske dag hver år - lyder til din mand jo gerne vil, og så kan du jo også arrangere og være den der overrasker.

Anmeld

9. maj 2014

Loa

Jeg synes det er smadder sødt han overhovedet har arrangeret noget - det er sgu mere end hvad mange andre gør.

Hvorfor arrangerer du ikke selv den luksus-uden barn-date du gerne vil have så?
Er jo ikke sikkert han ved du føler som du gør.

Anmeld

9. maj 2014

Lullaby

Det kan jeg da godt forstå du gør. I har nok ikke afstemt forventninger inden. Når man sådan håber at andre gør noget specielt af dem selv så risikerer man også at blive skuffet. Hvad med at sige det til ham? Så han ved at du en anden gang rigtig gerne ville være kærester..

Anmeld

9. maj 2014

Lullaby

Loa skriver:

Jeg synes det er smadder sødt han overhovedet har arrangeret noget - det er sgu mere end hvad mange andre gør.

Hvorfor arrangerer du ikke selv den luksus-uden barn-date du gerne vil have så?
Er jo ikke sikkert han ved du føler som du gør.

Men bare fordi han har arrangeret noget, så må man da gerne være skuffet. Forstår ikke den der tendens der er med at man skal være tilfreds med den lavest nævner der er. 

Anmeld

9. maj 2014

Lullaby

Anonym skriver:

Det er mere at jeg er hjemmegående, og vi er ALDRIG alene sammen. Vi er max 2 gange om året ude og spise alene, og det er max. Vores barn er EXTREMT morsyg, så nej.. det bliver mig der står med det hele Og vi er alle ugens dage på familietur, og hver weekend tager vi steder hen.

For andre familier der ikke gør ret meget sammen er det sikkert en dejlig ting, det er det også for os, jeg elsker at være sammen med mit barn og mand, men åh hvor jeg savner en årsdag der bare er mig og ham.. og at være lidt pladderromantisk for en gangs skyld.. 

Jamen selvfølgelig skal man da være kærester..

Anmeld

9. maj 2014

Loa

Lullaby skriver:

Men bare fordi han har arrangeret noget, så må man da gerne være skuffet. Forstår ikke den der tendens der er med at man skal være tilfreds med den lavest nævner der er. 

Så jeg må ikke synes det er sødt fordi hun er skuffet??

Og jeg må ikke synes man kan tage sagen i egen hånd i stedet for at brokke sig over sin partner som tydeligvis forsøger at gøre hende glad?

Anmeld

9. maj 2014

Masig

Anonym skriver:

Jeg kan godt forstå du vil have en alene-dag med din kæreste, men jeg er sikker på han har gjort det i bedste mening... Og min holdning er lidt at hvis ikke man har sagt hvad man ønsker sig så kan man jo heller ikke forvente at få det (ved ikke om du har nævnt det for ham) og så er der jo den mulighed som en anden også nævner at du jo selv kan arrangere noget. Synes ofte det er pålagt manden at arrangere den slags, men det kan jo ligeså godt være kvinden der gør det. Så er man også sikker på at få det som man vil 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.