Thea bliver så stor!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

436 visninger
4 svar
12 synes godt om
9. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja thea er hjemme ved sin bedste veninde og lege, og i dag ska thea selv gå helt alene hjem. Turen tager højest 5 min, og er bare lige ned af en sti, men ih syntes nu alligevel at det er lidt vildt, at hun nu er så stor og dygtig at vi tør lade hende gå selv.

Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
StineW79 skriver:

Ja thea er hjemme ved sin bedste veninde og lege, og i dag ska thea selv gå helt alene hjem. Turen tager højest 5 min, og er bare lige ned af en sti, men ih syntes nu alligevel at det er lidt vildt, at hun nu er så stor og dygtig at vi tør lade hende gå selv.

Vh stine

De bliver netop bare så store når de selv skal gå hjem.. Hun er sikkert pavestolt når hun kommer ind ad døren!

Anmeld

9. maj 2014

StineW79

Anitsithc skriver:

De bliver netop bare så store når de selv skal gå hjem.. Hun er sikkert pavestolt når hun kommer ind ad døren!

Ja hun var mega stolt, og vi har nu aftalt at hun gerne fremover må gå derom, hvis de har en aftale. Også sender vi forældre bare lige en SMS om at nu er hun gået, også de sender en SMS, når hun er kommet frem. Og de gør så det samme den anden vej. 

Og efter ferien starter hun i skole, og der ska hun så til at cykle fra skole til sfo. Vildt at man ka så meget når man "kun er 5 1/2, næsten 6 år. Vh stine

Anmeld

9. maj 2014

Janni.

Hun er da mega sej!

Anmeld

9. maj 2014

StineW79

Janni. skriver:

Hun er da mega sej!

Jeps min lille bitte baby, er blevet en stor og sej og dejlig pige! X

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.