Dyrekort. Endnu en tråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. maj 2014

Mother-love

GUSO skriver:

Mangler du stadig kort?? Har rigtig mange og sender gerne til dig mvh Camilla

Tak men jeg har skaffet dem alle nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. maj 2014

GUSO

Havanagila skriver:

Tak men jeg har skaffet dem alle nu

Bare iorden

Anmeld

13. maj 2014

J85

GUSO skriver:

Jeg har 75 og 116

Hej igen

Tak - har lige fået dem

Anmeld

15. maj 2014

lailamik

Taco78 skriver:

Sådan kan du jo ikke gøre det op - at de så har kostet 25kr... De har jo ikke kostet dig noget!!
Nå men i vores Føtex kan man nu købe dem til 1 krone pr pakke!

Edit - havde ikke set de andre svar om at de nu sælges til 1kr 

Altså ingen siger at hun skal købe dem.

Jeg siger bare, at vi har brugt edderme mange penge på de kort, og kald mig nærrig, men jeg synes bare at der for let sluppet at få alle det her kort fra mig gratis, hvis jeg ikke kan få nogle i bytte.

Anmeld

15. maj 2014

lailamik

MKBP skriver:

Men du har vel ikke købt kortene? Du købte en eller flere varer og fik så disse kort...- ergo du har ikke betalt for kortene.

Men det gjorde vi faktiskt. Vi valgt specifikt at gå i Bilka eller Føtex for nemlig at få disse kort -selvom fakta ligger lige ved siden af. Og skulle vi købe noget enkelt ind for en 50'er jamen så valgte vi at købe et eller andet ekstra kun for at få disse kort ..så vi har faktisk gjort rigtigt meget ud af for at få dem ..

Anmeld

15. maj 2014

Taco78

Profilbillede for Taco78
lailamik skriver:

Jeg siger bare, at vi har brugt edderme mange penge på de kort, og kald mig nærrig, men jeg synes bare at der for let sluppet at få alle det her kort fra mig gratis, hvis jeg ikke kan få nogle i bytte.

Det var ikke for at kalde nærig
Hvilke kort mangler du?? Så ser jeg lige om vi har nogle af dem

/ Taco78 

Anmeld

15. maj 2014

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
lailamik skriver:

Hold da op... synes godt nok det er småligt at tage penge for papkort man har fået gratis. Hvorfor ikke bare hjælpe hinanden og de børn der mangler? Ja, beklager, men jeg undres.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.