Anonym skriver:
Hej alle.
Håber på nogle gode råd!
Min kæreste og jeg har bestilt ferie sydpå til august med vores lille pige på 10 mdr til den tid.
Men min mor og søster har spurgt om jeg vil med dem på ferie til juli. En "tøsetur", bare os.
Efter jeg har tænkt over det synes jeg
1. Det er måske for meget for hende når hun kun er baby med 2 ferier med fly på 2 måneder.
2. Det er nok også luge dyrt nok at rejse 2 gange i rap.
3. Min kæreste, altså vores lille piges far, burde jo være med på hendes første ferie og flyvetur osv. Jeg vil også meget hellere at han er med første gang af flere grunde.
Hvordan filan får jeg lige rodet mig ud af den på en god måde?
Vi har ikke bestilt rejsen eller noget endnu.
De bliver jo skuffede og de siger jeg aldrig gider noget med dem.
Men ville meget hellere vente til næste år med at rejse med dem.
Min nevø LARMER også, det kan jeg ikke holde id når jeg har en baby der skal sove.
Han larmer ikke som andre børn, pludselig skriger og råber han bare op, sådan nogle udbrud får han tit.
Tror ikke det vil være så hyggeligt heller, at være sammen med dem en hel uge, min søster er virkelig en stresset type, og det hele skal være efter hendes søns faste tidspunkter altid.
Elsker dem self, men ja... Og min dejlige nevø er altså bare slet ikke som andre børn, kan ikke sidde stille i 1 sekund og råber op hvis der ikke er 100% fokus på ham.
Synes egentlig det er utroligt de overhovedet spørger, det er jo klart jeg ikke har råd, de ved pengene ikke er store herhjemme+ at de burde kunne regne ud at min kæreste godt ville være med på vores datters første ferie.
Nå, hvad havde i gjort?
Hvis det er en tøsetur, hvorfor skal børnene med?
Anmeld