Anonym skriver:
Prøver lige at fortælle historien kort:
Faster1 har gennem en længere periode kaldet mig nedladende ting bag min ryg. Efter at have set gennem fingre med det i et par måneder sank jeg så ned på hendes niveau og begyndte at kalde hende noget mindre pænt.
Hun skrev så til mig og spurgte hvorfor jeg svinede deres familie til, hvortil jeg svarede at det kun var hende, og hvorfor jeg gjorde det.
Vi blev enige om at droppe al kontakt til hinanden og ikke se mere til hinanden. Skrev så til hende at så gik jeg heller ikke ud fra at jeg behøvede at bede hende om at lade være med at komme når mit barn bliver født, hvilket hun indvilgede i, og så at jeg vel heller ikke begyndte at sende hende en invitation til barnedåben. Først sagde hun at det var fint, men pludselig var det et kæmpe problem.
Nogle timer senere så jeg så på FB at Faster2 havde lavet en status om mig på FB (hun nævnte ikke mit navn, men var 99% sikker), så skrev at HVIS den status handlede om mig, pga. den anden konflikt, så så jeg helst at hun blandede sig udenom da hendes indblanding ikke gjorde noget som helst godt. Hun flippede så helt ud på mig og sagde at jeg skulle "fucke langt væk", så kunne jo regne ud at jeg havde haft ret i min fornemmelse.
Fik så at vide at jeg ødelagde mit barns far, hvortil jeg så svarede at det eneste jeg gjorde var at bede folk, der ikke kunne behandle mig ordentligt om at blive væk fra nogle af de største begivenheder i mit liv som nybagt mor.
Og så kom bemærkninger med at jeg var snotdum og at jeg skulle brænde op i helvede.
Skrev til hende at synes hun skulle stoppe sig selv, inden det gik helt galt, og så beklagede hun sig over at det var mig der havde taget kontakt til hende (hvilket jeg jo ikke havde gjort for at få konflikter med hende, men for at bede hende om at blande sig udenom).
Manden er lidt af en vatp*k (beklager sproget).
Men han vil ikke blande sig i konflikten, da han mener at vi er voksne mennesker som selv skal løse vores konflikter. Men synes det er utroligt svært at løse konflikter med folk, der sviner mig til og med folk hvor vi er enige om at vi helst ikke vil se eller tale med hinanden igen. Og da det er mit barn, så synes jeg at det er bedre at hun ikke er der, frem for at det bliver ødelagt for mig.
Han ville ikke engang sige noget til Faster2 da hun begyndte at svine mig til.
Så ham føler jeg mig ærlig talt ret svigtet af. 
Og han synes det er bedre at vi holder hver vores barnedåbsfest, og så må han holde den uden vores barn hvis det er.
(okay det blev overhovedet ikke fortalt kort).....
He he nej ikke særlig kort

Men synes da på sin vis din mand har ret, og i burde være voksne mennesker der kunne tale ordenligt sammen, om ikke andet så respektere hinanden for din mands skyld.
Det er umenneskeligt at bede ham vælge side

efter min mening.
Forstår slet ikke den her kommunikation over facebook, det fremstår enormt teenage agtigt.
Hvorfor ikke aftale et "møde" kalde en spade for en spade og få rettet op på tingene, og komme videre.
I slipper aldrig af med hinanden af ligevel

Så for at svare på spørgsmålet, ja jeg ville invitere dem for at vise at jeg ikke synker så dybt som dem, og for at vise min mand at jeg trods alt gør hvad jeg kan, men ingen tvivl om at jeg brændende ville ønske de blev væk, men så ville det være deres beslutning

Det er min mening.