Skoldkopper, hvor længe???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.229 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. maj 2014

Hullabullabulla

Ja har måttet konstatere her til morgen at min søn på 14 måneder har fået skoldkopper..

Hvor længe har sygdommen varer hos jeres pus?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2014

CarinaSB

Britt88 skriver:

Ja har måttet konstatere her til morgen at min søn på 14 måneder har fået skoldkopper..

Noah havde det i januar sidste år .. han begyndte at få feber om aften og en times tid efter havde han fået de første 10 .. han var syg i 11 dage .. der var dog kommet skorper på dem efter 7 dage .. men hans feber ville ikke falde .. :(

Anmeld

9. maj 2014

FruK

Min søn havde vel omkring 25 skoldkopper i alt og var hjemme fra vuggestue fre-man-tirs, så vidt jeg husker. 

Anmeld

9. maj 2014

Masig

Her havde han rigtig mange, havde feber i to dage og var så ellers relativt frisk. Han blev hjemme fra DP en uge...

Anmeld

9. maj 2014

Hullabullabulla

FruK skriver:

Min søn havde vel omkring 25 skoldkopper i alt og var hjemme fra vuggestue fre-man-tirs, så vidt jeg husker. 

Okay det var ikke længe. Håber Nicolai slipper ligeså let over det

Anmeld

9. maj 2014

Hullabullabulla

Masig skriver:

Her havde han rigtig mange, havde feber i to dage og var så ellers relativt frisk. Han blev hjemme fra DP en uge...

Okay, her er der ingen feber, måtte hente ham tidligt fra vs onsdag, da de sagde at han havde været skidt tilpas og 38 i temp. I går var han frisk og i vs, og i går aftes opdagede vi 4 røde prikker i hovedbunden på ham.
I dag har han fået lidt flere, men han er mega frisk og virker ikke mærket af det..

Anmeld

9. maj 2014

Hullabullabulla

CarinaSB skriver:

Noah havde det i januar sidste år .. han begyndte at få feber om aften og en times tid efter havde han fået de første 10 .. han var syg i 11 dage .. der var dog kommet skorper på dem efter 7 dage .. men hans feber ville ikke falde ..

Øv det var godt nok også længe. Her er der ingen feber heldigvis

Anmeld

9. maj 2014

LinLin

David havde dem i halvanden uge - han havde rigtigt mange! (2 1/2 år)
Adam har ikke haft det endnu (han er 3 1/2)

Anmeld

9. maj 2014

Masig

Britt88 skriver:

Okay, her er der ingen feber, måtte hente ham tidligt fra vs onsdag, da de sagde at han havde været skidt tilpas og 38 i temp. I går var han frisk og i vs, og i går aftes opdagede vi 4 røde prikker i hovedbunden på ham.
I dag har han fået lidt flere, men han er mega frisk og virker ikke mærket af det..

Det var også først efter et par dage at feberen kom her.... Men er jo ikke sikkert jeres får det... Jo yngre de er, jo mindre er de påvirket af sygdommen jo 

Anmeld

9. maj 2014

MKBP

Profilbillede for MKBP
Britt88 skriver:

Min datter på 3 har netop haft - tror jeg talte max 60 da hun havde flest, men nogle af dem var kun bittesmå prikker og blev ikke til mere. Det har overhovedet ikke kløet på hende og hun var ikke syg en eneste dag  Hun var hjemme en uge, så var der skorpe på alle dem der havde haft blære !

//Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.