Ønsker andet job?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. maj 2014

Anonym trådstarter

Nu har jeg lige siddet og læst hyggetråden med status, hvor rigtig mange skriver hvad de ER uddannet og længere nede hvad deres drømmejob er.. Hvad er det der gør, at man så ikke jagter den drøm? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

lineog4

For mig handler det om der er meget få åbninger der hvor jeg vil ind og ser egentlig det jeg er i som et skridt mod at opfylde drømmen.

Anmeld

8. maj 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Nu har jeg lige siddet og læst hyggetråden med status, hvor rigtig mange skriver hvad de ER uddannet og længere nede hvad deres drømmejob er.. Hvad er det der gør, at man så ikke jagter den drøm? 

For mig personligt er det fordi jeg ville have en frisørsalon som skulle sælges, og tiderne er bare ikke til det nu

men ved heller ikke om jeg ville når det kom til stykket.

Anmeld

8. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

at jeg ikke er gammel nok og ikke er godkendt endnu. Der er en lang række krav

Anmeld

8. maj 2014

Fumbo

Jeg ville vildt gerne være retsmediciner, men er desværre ikke klog nok bogligt, så det er ikke en mulighed desværre.

Og hunhundepension er desværre ikke noget man kan leve af og så er det *** dyrt at starte op (ville kræve vi flyttede)

Anmeld

9. maj 2014

*Pingvinen*

Jeg har skrevet at jeg er sosuassistent på et plejehjem og drømmejobbet er sygeplejerske.
Fordi jeg ikke læser til det, er SU. Og kun SU.
Hvis vi skulle have klaret os på, at 1 af os i en alder af næsten 40 år, 2 nødvendige biler, hus, div alm lån og 3 børn - Ja så skulle vi have lagt vores liv om for mange år siden

Vi prioritere det dog ikke nok heller, da vores to store drenge allerede står og snart skal ud på uddannelser og det er hér, vi vil prioritere at ''smide'' pengene i

Nu åbner min alm assistent uddannelse også nogle døre, men det kunne være fedt at have haft ALLE døre åbnet til det, man gerne ville og IKKE skulle kæmpe nær så meget for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.