familie vil ikke komme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
8 svar
22 synes godt om
8. maj 2014

Anonym trådstarter

Ja sagen er den jeg har valgt et forhold som har haft sine.problemer men 95% af tiden har vi det super godt 5 % går det slet ikke vi har så virkelig fået snakket nu her om det hele..
Jeg har så os snakket med min mor om det og hun siger jeg skal forlade ham dette ønsker jeg ikke og slet ikke nu når vi har fået snakket ud..
Min mor sage så igår at hvis jeg valgte ham så ville hun aldrig mere besøge mig hvis jeg ville se hende måtte jeg komme selv...
Jeg står så her trod jeg kunne snakke med.min mor om alt men ja når hun nu gør sådan så jeg usikker jeg er glad for ham

Er så ulykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Jupiter

Din mor vil dig kun det bedste! 

Jeg har gjort det omvendte:

Jeg bad min mor gå fra sin (ikke helt så) nye mand, ellers ville jeg ikke have kontakt til hende mere (han var voldelig og hvad der ellers følger med den slags).

Jeg gjorde det af to årsager:

1. Fordi JEG ikke kunne være i nærheden af ham, velvidende hvad han gjorde mod min mor.

2. Fordi jeg håbede at min mor ville tage det som et alvorligt tegn på at noget faktisk var galt, og derfor ville få øjnene op og skride fra ham.

Din mor prøver at fortælle dig hvor meget det går hende på at du ikke har det godt (det er svært at kommentere detaljeret på, da du slet ikke beskriver hvad der går galt i jeres forhold), og fordi hun jo ingenting kan stille op, tager hun det eneste valg hun SELV kan træffe i den her situation.

Hun har med garanti svært ved at være i rum med én mand som hun mener/tror ikke behandler hendes datter ordentligt!

Anmeld

8. maj 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ja sagen er den jeg har valgt et forhold som har haft sine.problemer men 95% af tiden har vi det super godt 5 % går det slet ikke vi har så virkelig fået snakket nu her om det hele..
Jeg har så os snakket med min mor om det og hun siger jeg skal forlade ham dette ønsker jeg ikke og slet ikke nu når vi har fået snakket ud..
Min mor sage så igår at hvis jeg valgte ham så ville hun aldrig mere besøge mig hvis jeg ville se hende måtte jeg komme selv...
Jeg står så her trod jeg kunne snakke med.min mor om alt men ja når hun nu gør sådan så jeg usikker jeg er glad for ham

Er så ulykkelig

Som Jupiter skriver, så tror jeg din mor er kommet derud hvor hun ikke ved hvad hun skal stille op. 

Dette er jo udelukkende et gæt fra min side af, da jeg ikke ved om din mor ofte er "dramatisk", om det vitterlig kun er 5 % dårligt i forholdet osv. Ofte vil den i forholdet (i dette tilfælde dig) ikke være i stand til at se situationen udefra, fordi der er følelser involveret. 

Når hun tager så drastisk en beslutning, så ville jeg overveje om dette forhold virkelig er godt for mig, men igen, det er svært at svare på når jeg ikke ved hvad det handler om

Anmeld

8. maj 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Er så ulykkelig

Det er jo umuligt at vurdere, om din mor har god grund til sin bekymring og sit ultimatum, eller om hun tager helt fejl, når du ikke beskriver nærmere, hvad det medfører, når det slet ikke går mellem jer. 

Når du har involveret din mor så meget i kriserne, at hun ved, hvor slemt det er, når det er helt galt mellem jer, er det umiddelbart naturligt nok, at hun reagerer - og der skal vel trods alt en del til, for at hun melder så kraftigt ud? 

Anmeld

8. maj 2014

Anonym trådstarter

Vi har nogen problemer og dette sker ofte når han har for meget at se til eller har for mange smerter han kan efter min mening ikke tåle når han tager fuld medicin af hans morfin vil sige 500 mg
Han kan blive grim i munden overfor mig..
Men kunne ikke fin på at.slå mig...
Min mor mener ikke han tager hensyn nok til jeg er syg.
Hun mener ikke han hjælper mig nok her hjemme..
Vi kommer fra.to meget forskellig familier min hvor vi er meget nær og hans er de ikke rigtig..
Min mor høre jo så os ofte kun de dårlig ting og ja der har været nogen ting os hvor jeg selv siger det ikke helt oki.
men vi har virkelig fået snakket ud da der har været nogen ting som ikke har været så rar og os hvor jeg var ved at bryde sammen..
dette skyldes så os at jeg Virkelig er prasset psykisk af min sygdom de ander ikke hvad jeg fejler. Jeg så os er flyttet og føler mig noget ensom da jeg ikke kender nogen her op osv jeg er så ked af det..
Min mors eks min bio far var en dum skidt og min mor mener jeg laver samme fejl

Anmeld

8. maj 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Vi har nogen problemer og dette sker ofte når han har for meget at se til eller har for mange smerter han kan efter min mening ikke tåle når han tager fuld medicin af hans morfin vil sige 500 mg
Vi kommer fra.to meget forskellig familier min hvor vi er meget nær og hans er de ikke rigtig..
Min mor høre jo så os ofte kun de dårlig ting og ja der har været nogen ting os hvor jeg selv siger det ikke helt oki.
men vi har virkelig fået snakket ud da der har været nogen ting som ikke har været så rar og os hvor jeg var ved at bryde sammen..
dette skyldes så os at jeg Virkelig er prasset psykisk af min sygdom de ander ikke hvad jeg fejler. Jeg så os er flyttet og føler mig noget ensom da jeg ikke kender nogen her op osv jeg er så ked af det..

Det er vel en skrivefejl, 500 mg morfin er jo overdrevet meget?

Det er kun dig der kan vurdere hvor slemme de her tilfælde har været, men er det kun når han er høj på morfin at han ikke behandler dig pænt? Har han muligvis et misbrug af det?

Anmeld

8. maj 2014

Mor til Ella

Jeg kender ikke dig og din mor.

MEN jeg ved at min mor ALDRIG ville sætte mig i sådan en situation, hvis ikke hun var alvorlig bekymret for mig

Anmeld

8. maj 2014

TNBC

Anonym skriver:

Man siger jo at piger finder mænd der ligner deres far, så jeg kan godt forstå at hun er bange for at du laver den samme fejl hun gjorde.
Og hun vil jo bare beskytte dig, for det gør en mor jo.
Hun må jo have nogle bekymringer, og det er vel bedre at hun siger noget, end at holde det skjult og hvis det så går galt, står hun og kan sige; Jeg kunne have sagt noget og reddet dig, men valgte at lade vær.

Og hvis de ikke vil være hos jer, eller have ham hos dem, er der jo nok noget om det.

jeg ville ikke bare sige; Fuck dem, men tænke tingene igennem, har de en pointe eller tager de fejl?

Og så lad vær med kun at fortælle dem om de dårlige ting, men også de gode ting.

Anmeld

8. maj 2014

aarhusmor

Du skal ikke forlade ham fordi din mor siger det; men der er måske en grund til at hun siger det.

Jeg synes du skal besøge din mor alene, sådan at du bevarer tilknytningen. Det er altid rart at vide at der er et sted man kan komme til når man ikke har det nemt og måske ser hun et mønster i ham som hun genkender fra tidligere i sit liv. Alt andet lige, lyder det som om hun bare gerne vil dig det bedste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.