Udfra en juridisk betragtning mener min nye

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

861 visninger
4 svar
18 synes godt om
8. maj 2014

Leneur

advokat at jeg får den fulde forældremyndighed denne gang. Griner stadigvæk over hans måde at sige det på men hvis jeg ikke gør trækker han bukserne ned og skider på retten. Meget lidt advokatagtigt udtryk...
Meget bramfrit og lige som jeg gerne vil have det.
Så er bare så glad.
19 dage til fremlæggelse i retten, så tiden må godt gå hurtigt nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Bak

Leneur skriver:

advokat at jeg får den fulde forældremyndighed denne gang. Griner stadigvæk over hans måde at sige det på men hvis jeg ikke gør trækker han bukserne ned og skider på retten. Meget lidt advokatagtigt udtryk...
Meget bramfrit og lige som jeg gerne vil have det.
Så er bare så glad.
19 dage til fremlæggelse i retten, så tiden må godt gå hurtigt nu.

Held og lykke!

Anmeld

8. maj 2014

klmf

Krydser SÅ meget fingre for at det skvadderhoved af en dårlig undskyldning af en far ikke længere skal have noget at sige! Ja undskyld, men har fulgt dig lidt og synes det er helt håbløst du ikke har fået fuld myndighed for længe siden. 

Anmeld

8. maj 2014

Leneur

Bak skriver:

Held og lykke!

Tusind tak...

Anmeld

8. maj 2014

Leneur

lotchen skriver:

Krydser SÅ meget fingre for at det skvadderhoved af en dårlig undskyldning af en far ikke længere skal have noget at sige! Ja undskyld, men har fulgt dig lidt og synes det er helt håbløst du ikke har fået fuld myndighed for længe siden. 

Tusind tak. Ja han rystede også på hovedet, da han læste den tidligere dom, så håber bare så meget at han har ret i det han siger og du skal ikke undskylde noget som helst, kalder ham jo selv for idioten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.