Nerverne er begyndt at tage overhånd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
4 svar
8 synes godt om
8. maj 2014

Drømmen <3

Hej piger. Jeg er begynd at blive bange for fødslen. Jeg gør lille mandens værelse klar stille og roligt men hele tiden med en form for angst jeg er i uge 33 nu og mærker han hele tiden og han er som han skal. Men er bare så skide bange for at noget skal gå galt! Har haft 3 tidlige aborter omkring uge 6 så det var meget tidligt! Men tror helt klart de er med til at gøre min frygt værre! Årh håber alt går som det skal og jeg har min bebs i armene til juni. 

Havde bare brug for at komme ud med min frygt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Drømmen <3

Nogen der kan genkende dette? 

Anmeld

8. maj 2014

Muffinmus

Jep, med hvert evigt eneste barn i starten bange for aborter, i midten at fødslen skulle gå i gang og de ikke ville kunne gøre noget og til slut at fødslen måske ville ende forkert som den næsten gkorde første gang med AKS....den følelse følger vist bare med og den forsvinder ikke igen. Nu hvor de er født er den der også jo velkommen til forældreverdenen fyldt af bekymringer, du slipper ikke ud af den foreløbigt.

Anmeld

8. maj 2014

Rockertand

Drømmen <3 skriver:

Hej piger. Jeg er begynd at blive bange for fødslen. Jeg gør lille mandens værelse klar stille og roligt men hele tiden med en form for angst jeg er i uge 33 nu og mærker han hele tiden og han er som han skal. Men er bare så skide bange for at noget skal gå galt! Har haft 3 tidlige aborter omkring uge 6 så det var meget tidligt! Men tror helt klart de er med til at gøre min frygt værre! Årh håber alt går som det skal og jeg har min bebs i armene til juni. 

Havde bare brug for at komme ud med min frygt! 

Du er jo bare helt normal!

Glæd dig til fødslen, det er bare den største oplevelse, og det er totalt fedt at føde naturligt, man er helt høj bagefter over den store præstation.

Anmeld

8. maj 2014

Clisolka

Absolut! Jeg var døden nær af angst, jo længere jeg kom på termin med min første  

Det er helt normal at være bange 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.