Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger, er der nogen af jer der har Gynge/rutsjebane stativet i træ fra harald Nyborg? Jeg overvejer at købe sættet, men ved ikke rigtig om det er noget skrammel? Det er rigtigt billigt, og ser ok ud, og fylder ikke for meget.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mama85 skriver: Hej piger, er der nogen af jer der har Gynge/rutsjebane stativet i træ fra harald Nyborg? Jeg overvejer at købe sættet, men ved ikke rigtig om det er noget skrammel? Det er rigtigt billigt, og ser ok ud, og fylder ikke for meget.
personligt er min oplevelse at man ikke skal købe noget i harald nyborg man har tænkt sig skal holde længde.
men ta derhen prøv at hiv lidt i opstillingen og hvis det er noget vakkelvoret skidt, så skynd dig ud af butikken igen.
Tak for rådet er der slet ikke nogen der har købt det?
Jeg kender flere der har det, og det holder fint hos dem..
Jj1709 skriver: Jeg kender flere der har det, og det holder fint hos dem..
Ok, det lyder godt..nu er det heller ikke tænkt som at det skal holde i 100 år, men med god vedligeholdelse holder det sikkert godt nok
Mama85 skriver: Ok, det lyder godt..nu er det heller ikke tænkt som at det skal holde i 100 år, men med god vedligeholdelse holder det sikkert godt nok
Præcis
Har selv overvejet at købe det..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128