Hvornår testede i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

653 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. maj 2014

Annemette03

Hej allesammen 

Jeg ville gerne høre om hvornår i begyndte at teste og hvornår i testede positivt? (G-test)

Jeg har har en eller anden underlig fornemmelse om at den er der, denne her gang, men tør ikke at teste, da jeg næsten ved at det er for tydeligt. 

Håber i vil give mig en ide om hvornår jeg kan begynde at teste 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Anonymo

Annemette03 skriver:

Hej allesammen 

Jeg ville gerne høre om hvornår i begyndte at teste og hvornår i testede positivt? (G-test)

Jeg har har en eller anden underlig fornemmelse om at den er der, denne her gang, men tør ikke at teste, da jeg næsten ved at det er for tydeligt. 

Håber i vil give mig en ide om hvornår jeg kan begynde at teste 

Jeg testede først positiv 5+6 

Anmeld

8. maj 2014

Frk.S

Begge gange havde jeg en fornemmelse af at den var der, og kunne derfor ikke vente til testdag (4+0), men kom til at teste 3+6. 

Begge gange var der ingen tvivl om, at den var positiv, så det var jo skønt at min fornemmelse holdt stik. Jeg forsøgte ikke at teste tidligere - men tror muligvis godt jeg kunne have fanget den lidt før.

Hvor langt ville du være henne, hvis du er gravid?

Anmeld

8. maj 2014

Annemette03

Jeg vil først være 3+0 på lørdag, men syntes allerede at jeg kan mærke en forskel, har en lille smule ømme bryst vorter, som jeg ikke plejer at have, og det føles anderledes i nederste del af maven, især når jeg strækker mig, føles det som om der er et eller andet der er dernede. 

Anmeld

8. maj 2014

Frk.S

Annemette03 skriver:

Jeg vil først være 3+0 på lørdag, men syntes allerede at jeg kan mærke en forskel, har en lille smule ømme bryst vorter, som jeg ikke plejer at have, og det føles anderledes i nederste del af maven, især når jeg strækker mig, føles det som om der er et eller andet der er dernede. 

Ja ok, så er det nok lige tidligt nok at teste.

for dig

Anmeld

8. maj 2014

Annemette03

Tak 

Jeg venter nok også så lang tid som muligt. 

Hvordan kunne du fornemme at du var gravid?

Anmeld

8. maj 2014

Frk.S

Tak 

Jeg venter nok også så lang tid som muligt. 

Hvordan kunne du fornemme at du var gravid?

Jamen det er svært at forklare - det var bare sådan en fornemmelse af at den var der. Det var stærkest da jeg ventede min første datter. Jeg var stoppet med p-piller ca. 3 mdr. forinden og havde haft en masse symptomer, som jeg troede betød en hel masse, men som nok mest skyldtes pillestop. I den cyklus hvor jeg rent faktisk var gravid, havde jeg faktisk ingen symptomer (udover ekstrem træthed, hvilket jeg først har tænkt over efter jeg testede) så det var ikke det der gjorde det. Der var bare et eller andet i mig der sagde at den var der.

Fornemmelsen var der også denne gang, bare ikke nær så kraftigt som første gang. 

Anmeld

8. maj 2014

Annemette03

Okay 

Jeg må vente og se �� ventetiden er bare såååå lang ��

Anmeld

8. maj 2014

Frk.S

Annemette03 skriver:

Okay 

Jeg må vente og se �� ventetiden er bare såååå lang ��

Ja, helt enig. 

Anmeld

8. maj 2014

M&J87

Jeg startede 3+4, men fik først positiv (meget svag) 5+6 :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.