Er jeg den eneste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

267 visninger
3 svar
0 synes godt om
11. august 2009

Lullaby

som bliver skruk når jeg finder ud af andre skal have en bebs? Vores nære venner har annonceret idag at februar næste år skal de være forældre og den der knude i maven kom med det samme. At jeg også vil have en.. Jeg ved godt at jeg nok skal få en til om et par år men pt ringer mine æggestokker vildt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

smokie

Hej med dig jeg har det på samme måde forskellen er bare at jeg ikke får flere øv øv min kæreste syntes vi har nok og har fået gjort så det ikke kan ske men ihhh hvor det kripler i æggestokkene så øv øv

Anmeld

11. august 2009

Mathilde

Puh ja jeg har det allerede sådan og det er kun 4uger siden jeg fødte min helt fantastiske datter
Hele oplevelsen har bare været så enestående, at jeg slet ikke kan vente med at skulle opleve det igen... og så mangler der lidt liv inde i maven, men det er jeg nu ved at vænne mig til.
Meen jeg må vente nogle år. Nu skal Celina bare nydes i fulde drag

Anmeld

11. august 2009

lonemus

Jeg må indrømme, at det har jeg ikke så meget mere...nok fordi jeg har fået ine børn meget tæt på hinanden, hvilket til tider har været hårdt - tænder, søvn mv.

Lige nu nyder jeg de er blevet så store (2 - og 3 år), hvor de har så meget glæde af hinanden, kan hjælpe hinanden og der bare bliver mere og mere tid til voksentid, hvilket jeg syntes har været svært at finde tiden til.

Jeg tror ikke vi skal have flere børn - vi havde ønsket os 2 børn og har fået det. Så nu vil vi nyde dem i fulde drag, og nyde vi får lidt mere voksentid. Det skal der osse være tid til, for man kan hurtigt glemme hinanden med 2 helt små børn.

Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.