Anonym skriver:
Tak! Ja, det er totalt nervepirrende. Hmm.. jeg forstod bare på ejendomsmægleren, at de ville svare i dag
Håber det. Men jeg tror ikke, de vil gå med til prisen, men jeg håber de kommer med et modsvar. I området er der solgt fra 6% under udbudspris til et par procent over udbudspris, så det svinger meget. Vi har budt ca 3% under deres udbudspris. Vi mener selv, det er en fair pris, men vi er klar til at gå op til prisen, for vi vil så gerne have det hus! 
I skal bare gøre op med jer selv om huset er pengene værd i forhold til tilstandsrapporten :-)
nu er jeg er rigtig tørvetriller, men er der f.eks et tag osv der skal skiftes - altså store omkostninger - så skal prisen ned - man kan beslutte sig for et max beløb og vil de ikke, jamen så kommer der et hus igen :-)
sådan gjorde vi, for vi ville ikke give fuld pris hvis der var noget der skulle laves der kostede - og der var i starten et hus vi var helt vilde med men sælger ville ikke gå ned - jamen så var det ikke at gøre. For vi ville ikke op på den pris.
vi har valgt at gå med livrem og seler og har købt efter at 1 person kan sidde i det på stempelpenge - fast forrentet 3 % :-P
det giver også et godt råderum over at vi bare kan lave de ting ved huset som vi nu synes :-)
Anmeld