Koncert ørepropper... Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.515 visninger
10 svar
2 synes godt om
8. maj 2014

Mutti2

Halløj

Så står den for vores vedkomne på koncert i weekenden. Skal have min datter på 6 år med til koncert, hvor vi har kanont gode stå pladser Men ønsker selvf. Ikke at det skal betyde skade til hendes ører. Derfor leder jeg efter disse såkaldte koncert ørepropper.

Da det jo allerede er i weekenden, er jeg jo lidt sent ude, og er i tvivl om, om posten kan nå forbi med dem.

Nogen der ved om de kan købes i nogle butikker!?

Har en datter der ikke snakker om andet, og glæder sig vist mere end moren. Hun har KÆMPE sommerfugle i maven, og nævner mindst 10 gange dagligt at det er "SÅ VILDT at hun skal se selveste Robbie"

Håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

De3Guldklumper

Putte-mor skriver:

Halløj

Så står den for vores vedkomne på koncert i weekenden. Skal have min datter på 6 år med til koncert, hvor vi har kanont gode stå pladser Men ønsker selvf. Ikke at det skal betyde skade til hendes ører. Derfor leder jeg efter disse såkaldte koncert ørepropper.

Da det jo allerede er i weekenden, er jeg jo lidt sent ude, og er i tvivl om, om posten kan nå forbi med dem.

Nogen der ved om de kan købes i nogle butikker!?

Har en datter der ikke snakker om andet, og glæder sig vist mere end moren. Hun har KÆMPE sommerfugle i maven, og nævner mindst 10 gange dagligt at det er "SÅ VILDT at hun skal se selveste Robbie"

Håber i kan hjælpe

Jeg har købt ørepropper på apoteket til mine unger - det godt nok til når vi er ude og flyve men mon ikke de også kan virke til en koncert

Anmeld

8. maj 2014

Mutti2

Pylle3 skriver:

Jeg har købt ørepropper på apoteket til mine unger - det godt nok til når vi er ude og flyve men mon ikke de også kan virke til en koncert

1000 tak for dit svar, der vil jeg kigge

Njae, det er noget med at de vil dæmpe for meget for det hele, så musikken ikke trænger ordenligt igennem.
Men det kunne jo være at de også havde dem det er speciel til koncerter. Ellers er det en god reserve løsning

Anmeld

8. maj 2014

fo82

Dem der er specielt til koncerter hedder musiker høreværn og er formstøbte.

de fåes med en dæmpning på 9 15 eller 15 decibel.

der skal tages aftryk og de koster ca 1200 for et sæt, leveringstiden er ca 3 uger.

så det kan du ikke nå.

amternativt er der skumpropper eller dem der kaldes juletræer - de kan fåes på apoteket eller hos diverse hørecentre.

MEN de lukker helt af, så hun vil miste meget af den gode lydoplevelse.

alligevel vil jeg råde dig til at bruge sådanne for at skåne hendes hørelse. 

Anmeld

8. maj 2014

Mutti2

fo82 skriver:

Dem der er specielt til koncerter hedder musiker høreværn og er formstøbte.

de fåes med en dæmpning på 9 15 eller 15 decibel.

der skal tages aftryk og de koster ca 1200 for et sæt, leveringstiden er ca 3 uger.

så det kan du ikke nå.

amternativt er der skumpropper eller dem der kaldes juletræer - de kan fåes på apoteket eller hos diverse hørecentre.

MEN de lukker helt af, så hun vil miste meget af den gode lydoplevelse.

alligevel vil jeg råde dig til at bruge sådanne for at skåne hendes hørelse. 

Sikke et udførligt svar

1000 tak skal du have. 1200 kr er måske lige i overkanten af mit budget

Men vi prøver med de andre
Igen, tak for dit svar

Anmeld

8. maj 2014

EnGodMor

De har på apoteket, så afsted  med dig og rigtig god koncert til jer

Anmeld

8. maj 2014

Troldemommi

Rigtig god koncert og hils lige Robbie 

Anmeld

8. maj 2014

Mutti2

Troldemommi skriver:

Rigtig god koncert og hils lige Robbie 

Takker ??
Det skal vi gøre ??

Vi har meldt os til det der "upfront med Robbie". Så han har allerede ringet to gange (voicebeskeder) og sendt en SMS, så frygter lidt at datteren tror at vi kommer rigtigt til at snakke med ham ??

Anmeld

8. maj 2014

Janey

Profilbillede for Janey

Der plejer som regel også at være nogen, der sælger ørepropper til koncerterne.

Skal I til koncerten lørdag eller søndag? Hvis det først er søndag, kan jeg kigge efter, om de sælger dem derude, når jeg skal til koncerten lørdag.

Jeg håber ikke din datter bliver skuffet over ikke at møde ham, men jeg håber da, at I får nogle pladser, hvor hun i det mindste kan se ham

Anmeld

8. maj 2014

Isabella_mor

vi købte et høreværn til Villads i silvan det fungere udemærket... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.