Nyt Mavebilled Uge 37+0 & Det gik Fint ved jordemoderen Idag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2009

Nanna1985

Findusinde skriver:

Uh, har det på samme måde... VIl gerne snart ha det overstået.. Har dog lidt længere til termin end dig..

Ja men du har da heller ikk så langt igen... Kan godt forstå du glæder dig og er lige så spændt på mig  Jeg er bare glad for at jeg ikk skal gå til terminen denne gang.. Under min første graviditet gik jeg 8 dage over tid  Det slipper jeg for denne gang  JUBII

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Findusinde

Nanna1985 skriver:

Ja men du har da heller ikk så langt igen... Kan godt forstå du glæder dig og er lige så spændt på mig  Jeg er bare glad for at jeg ikk skal gå til terminen denne gang.. Under min første graviditet gik jeg 8 dage over tid  Det slipper jeg for denne gang  JUBII

Jeg må max gå en uge over tid, pga graviditetssukkersyge.. Så det er både godt og skidt..  At jeg ikke kan gå 14 dage over, men rigtig træls med sukkersygen..  

Hvordan kan det være at du ikke skal gå til terminen?

Anmeld

11. august 2009

Nanna1985

Findusinde skriver:

Jeg må max gå en uge over tid, pga graviditetssukkersyge.. Så det er både godt og skidt..  At jeg ikke kan gå 14 dage over, men rigtig træls med sukkersygen..  

Hvordan kan det være at du ikke skal gå til terminen?

Eiii Sikke noget ØV at du har fået sukkersyge

Jamen Fia vejede 4000 G og det endte i akut kejsersnit, da hun var ALT for stor til lille mig..

Så er jeg denne gang blevet fulgt at vægtscanninger og da jeg var til vægtscanning her D. 6 august vejede musse pigen allerede 3010 G og der havde jeg 4 uger igen til termin.. Den sidste måned tager de som regl op til 1 kilo på.. Så ville hun ende på samme vægt som Fia og muligvis os mere..

Nu skal jeg til vægtscanning på Tirsdag D. 18 og der mente lægen hun ville veje 3500 G og det er pæn størrelse til mig.. Så derfor bliver jeg sat igang ca 10 dage før terminen

Anmeld

11. august 2009

Findusinde

Nanna1985 skriver:

Eiii Sikke noget ØV at du har fået sukkersyge

Jamen Fia vejede 4000 G og det endte i akut kejsersnit, da hun var ALT for stor til lille mig..

Så er jeg denne gang blevet fulgt at vægtscanninger og da jeg var til vægtscanning her D. 6 august vejede musse pigen allerede 3010 G og der havde jeg 4 uger igen til termin.. Den sidste måned tager de som regl op til 1 kilo på.. Så ville hun ende på samme vægt som Fia og muligvis os mere..

Nu skal jeg til vægtscanning på Tirsdag D. 18 og der mente lægen hun ville veje 3500 G og det er pæn størrelse til mig.. Så derfor bliver jeg sat igang ca 10 dage før terminen

Oh, så er det godt at der bliver holdt godt øje med lillepigen.. Og det ville da være super dejligt hvis du får lov til at føde selv!

Min blob blev skønnet til at veje godt 2 kg i uge 31, skal vægtscannes igen den 19, så jeg er spændt på hvad vægten så siger..

Anmeld

11. august 2009

Nanna1985

Findusinde skriver:

Oh, så er det godt at der bliver holdt godt øje med lillepigen.. Og det ville da være super dejligt hvis du får lov til at føde selv!

Min blob blev skønnet til at veje godt 2 kg i uge 31, skal vægtscannes igen den 19, så jeg er spændt på hvad vægten så siger..

Ja min første fødsel var så FORFÆRDELIG en oplevelse..

Så vi håber sådan på et godt forløb denne gang her og de er så forstående og de lytter til alt hvad vi siger  Dejligt at de er så søde og vil gøre alt for at jeg skal føde selv denne gang her og vi får et godt forløb

Ja bliver da spændende og høre hvad vægten siger om babyen  Så må du lige skrive hvordan det er gået jo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.