Nogen der har fået PKS i Kolding?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
11 svar
1 synes godt om
7. maj 2014

Lilje82

Som vil fortælle hvor lang tid i forvejen de fik datoen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Kløver

Jeg fik dato 1 uge før pks 2 gang (1 ks var akut) og nu her 3 gang har jeg fået dato 5 dage før

Anmeld

7. maj 2014

Lilje82

Maja84 skriver:

Jeg fik dato 1 uge før pks 2 gang (1 ks var akut) og nu her 3 gang har jeg fået dato 5 dage før

Øv, det er godt nok ikke lang tid i forvejen. Men tak skal du have

Anmeld

7. maj 2014

Kløver

Lilje82 skriver:

Øv, det er godt nok ikke lang tid i forvejen. Men tak skal du have

Hvis der opstår noget laver de det før, med min datter havde jeg tid 23 april og fik ks den 16 pga ssf

Anmeld

7. maj 2014

Lilje82

Maja84 skriver:

Hvis der opstår noget laver de det før, med min datter havde jeg tid 23 april og fik ks den 16 pga ssf

Ja, det er jeg selvfølgelig klar over. Men det er nu sent man får datoen. Hvor lang tid før din termin har datoerne lagt?

Anmeld

7. maj 2014

Kløver

Lilje82 skriver:

Ja, det er jeg selvfølgelig klar over. Men det er nu sent man får datoen. Hvor lang tid før din termin har datoerne lagt?

Med nr 2 lå datoen 1 uge før termin og denne gang 5 dage før, har termin den 13 og tid den 8, men gør er for barnets bedste, med mindre der er årsager til at ligge dem før, er eer grund til du vil have ks tidligere end 1 uge før termin ?

Anmeld

7. maj 2014

Lilje82

Nej slet ikke. Det jeg har ment med min tråd er hvor lang tid i forvejen man får datoen at vide og ikke kejsersnittet, ved godt de gør det så tæt på termin som muligt

Anmeld

7. maj 2014

Lilje82

Maja84 skriver:

Med nr 2 lå datoen 1 uge før termin og denne gang 5 dage før, har termin den 13 og tid den 8, men gør er for barnets bedste, med mindre der er årsager til at ligge dem før, er eer grund til du vil have ks tidligere end 1 uge før termin ?

Hov fik ikke trykket besvar på dit svar. Har svaret dig oven for.

Anmeld

7. maj 2014

Kløver

Lilje82 skriver:

Hov fik ikke trykket besvar på dit svar. Har svaret dig oven for.

Nåååå sådan, ca graviditetsuge 28 får man svar hvis det på forhånd er bestemt, ellers kan det være senere hvis man skal flere samtaler igennem

Anmeld

8. maj 2014

Lilje82

Maja84 skriver:

Nåååå sådan, ca graviditetsuge 28 får man svar hvis det på forhånd er bestemt, ellers kan det være senere hvis man skal flere samtaler igennem

Okay tak. Jeg skal nemlig til læge samtale når jeg 27+1 og min jordemoder sagde bare jeg ikke skulle forvente at få datoen der, og synes bare det er sent man får den så. Men skidt ud kommer babyen jo.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.