Ideer til pige fødselsdag ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

514 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2014

Timmner

Ja da jeg snart skal holde pige fødselsdag, ville jeg jo gerne have nogle ideer til hvad vi kan lave .. Og det må gerne koste noget..
Hjælp mig piger !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Troldemommi

Timmner skriver:

Ja da jeg snart skal holde pige fødselsdag, ville jeg jo gerne have nogle ideer til hvad vi kan lave .. Og det må gerne koste noget..
Hjælp mig piger !!!

Jeg har en plan om at lave en skattejagt til min datters 3 års fødselsdag  Måske det var noget 

Anmeld

7. maj 2014

Timmner

Troldemommi skriver:

Jeg har en plan om at lave en skattejagt til min datters 3 års fødselsdag  Måske det var noget 

Det er til min fødselsdag

Anmeld

7. maj 2014

Timmner

?????

Anmeld

7. maj 2014

Troldemommi

Timmner skriver:

Det er til min fødselsdag

Hovsa 

Anmeld

7. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Til min fødselsdag, bestilte jeg shusi ude fra, så jeg selv slap for at lave mad! 

Har lige været til 30 års fødselsdag, hvor vi leged dance Star, eller hva det nu hedder på wii. Det var mega skægt! Vh stine

Anmeld

8. maj 2014

Ciss

Kan jo gerne have skattejagt uanset. - Det kan faktisk være vanvittig morsomt, når voksne mennesker pludselig engagerer sig i sådan noget.

Anmeld

8. maj 2014

Timmner

Troldemommi skriver:

Hovsa 

Ja man kunne sikkert godt, men helt ikke gå for meget fundet. Da nogle er gravide

Anmeld

8. maj 2014

Timmner

StineW79 skriver:

Til min fødselsdag, bestilte jeg shusi ude fra, så jeg selv slap for at lave mad! 

Har lige været til 30 års fødselsdag, hvor vi leged dance Star, eller hva det nu hedder på wii. Det var mega skægt! Vh stine

Jeg kan bare ikke fordrave susi men lyder ellers lækkert ..
Ja det er en god ide at synge ...

Anmeld

8. maj 2014

Timmner

Ciss skriver:

Kan jo gerne have skattejagt uanset. - Det kan faktisk være vanvittig morsomt, når voksne mennesker pludselig engagerer sig i sådan noget.

Ja det ved jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.