Christiania cykel eller vogn bagpå

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.610 visninger
10 svar
8 synes godt om
7. maj 2014

Liljesilas

Jeg skal købe en af delene, fordi jeg cykler 20 km om dagen med 2 børn på 2 og 4 år. Det vigtigste for mig, er at det er en cykel/vogn der er let at køre og ikke hård! Har hørt at en christianiacykel er meget hård at cykel med? Gode råd modtages gerne!! :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Pcokate

mayapigen skriver:

Jeg skal købe en af delene, fordi jeg cykler 20 km om dagen med 2 børn på 2 og 4 år. Det vigtigste for mig, er at det er en cykel/vogn der er let at køre og ikke hård! Har hørt at en christianiacykel er meget hård at cykel med? Gode råd modtages gerne!! :-)

Jeg havde vogn bagpå og cyklede 14 km hver vej. Det var ikke specielt hårdt at køre med. Men det var svært at snakke sammen.

Anmeld

7. maj 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg synes Christiania modellen er god ift kontakten under turen, men jeg ville aldrig undvære at kunne sætte min cykeltrailer af!  Den er ikke vildt tung at køre med, men man kommer jo ikke udenom at der er ekstra læs på  Synes det er fantastisk at kunne sætte traileren hos dp og så cykle videre på arbejde uden den ekstra vægt. 

Anmeld

7. maj 2014

lineog4

Der findes jo lettere udgaver af christinia (altså så hedder de noget andet ) også med motor på til en rimelig pris.

Skulle jeg købe nu ville jeg søge lidt rundt feks alla den her:

http://boxbike.dk/da/13-boxbike-modeller

Og jeg ville ikke have anhænger da jeg elsker den kontakt jeg har med børnene og at jeg kan have mange børn med

Anmeld

7. maj 2014

TNBC

mayapigen skriver:

Christiania cykel til enhver tid.  For ka kan snakke med barnet, mens man kører, og man kan se det. Du kan have flere ting i den end i en anhænger,  og flere/større børn med. 

Anmeld

7. maj 2014

Frk.S

Altså jeg er jo mest til at de sidder foran, så man har bedre føling med dem.

Jeg har for et par måneder siden købt denne:  http://familyrider.dk/family-rider-e-classic-el-19/e-classic-el-74.html

Og jeg ELSKER den!!!  Det gør Freja også.

Den er jo med el-hjælpemotor, så den er super nem at køre med. Jeg kører op ad en rimelig styg bakke, når jeg har hentet Freja. Indtil videre "kun" med hende.... men med gravid mave begyndte det sgu at blive temmelig hårdt. Og det går bare som en leg nu. 

Det er selvfølgelig mange penge, men jeg synes den er det hele værd. Har på intet tidpunkt fortrudt at jeg valgte den. 

Anmeld

7. maj 2014

Troldemommi

Frk.S skriver:

Altså jeg er jo mest til at de sidder foran, så man har bedre føling med dem.

Jeg har for et par måneder siden købt denne:  http://familyrider.dk/family-rider-e-classic-el-19/e-classic-el-74.html

Og jeg ELSKER den!!!  Det gør Freja også.

Den er jo med el-hjælpemotor, så den er super nem at køre med. Jeg kører op ad en rimelig styg bakke, når jeg har hentet Freja. Indtil videre "kun" med hende.... men med gravid mave begyndte det sgu at blive temmelig hårdt. Og det går bare som en leg nu. 

Det er selvfølgelig mange penge, men jeg synes den er det hele værd. Har på intet tidpunkt fortrudt at jeg valgte den. 

Den lyder jo helt fantastisk  Undtagen prisen 

Monica 

Anmeld

7. maj 2014

Frk.S

Troldemommi skriver:

Den lyder jo helt fantastisk  Undtagen prisen 

Monica 

Det er den virkelig også - det er noget af det bedste jeg har gjort for mig selv.

Ja, det er godt nok mange penge, men jeg synes virkelig den er dét værd. Heldigvis kom snakken om den på banen, lige da min mand havde fået bonus fra sit job. 

Anmeld

7. maj 2014

L&V

Jeg har cyklet meget på christiania cykel igennem mit arbejde og nøj hvor jeg syntes det er hårdt og lidt besværligt. Vi valgte derfor selv en cykelanhænger og købte der ud over et ekstra hjul til den så vi ku cykle et sted hen ogderefter bruge den som klapvogn.. Den kan os være bag i bilen så den ka komme med på ferie osv. Er slet ikke hård på samme måde at cykle med og jeg ka ha mindst lige så meget skrammel med i den som i en christiania

Anmeld

7. maj 2014

Lotus86

Jeg ville til hver en tid vælge en hvor de sidder foran, ville ikke føle mig tryg ved at have dem bagved.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.