6 årig blev ikke smidt i vandet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2014

TNBC

Mor og meget mere skriver:

Artiklen omhandler da ikke to drenge, men en dreng og hans søster -  og jo, det er samme historie

http://m.bt.dk/krimi/trak-store-overskrifter-drenges-drukne-historie-var-pure-opspind

neJ men den her er. Der er der tre børn, to drenge og så nok pigen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

TNBC

Loa skriver:

Men det er vel to forskellige sager.

En hvor en dreng er smidt i vandet og søsteren hjalp ham.
Og så denne med to drenge der har løjet om at det også skulle være sket for dem?

Eller tager jeg helt fejl

http://m.bt.dk/krimi/trak-store-overskrifter-drenges-drukne-historie-var-pure-opspind

Den her er hvor der står to drenge, men tre børn. Men tror det er den samme, for artiklen siger den skabte store overskrifter, men der har ikke været andre historier om, udover den med den 6årige.

Anmeld

7. maj 2014

dpb

Jeg syntes det er vildt at børnene i det hele taget, har haft fantasi til at opdigte en sådan historie

Jeg er bestemt lettet over at der ikke er to idioter på fri fod som kan finde på at smide små børn i vandet, men chokeret over at børnene for det første har følt behov for at lyve og så også at de har haft fantasi til en sådan grotesk historie

Håber virkelig de har lært hvor galt det kan gå når man lyver...

Qnuz

Anmeld

7. maj 2014

Loa

Mor og meget mere skriver:

Artiklen omhandler da ikke to drenge, men en dreng og hans søster -  og jo, det er samme historie

Ved ikke hvorfor jeg læste det som to drenge.

Shit for skræmmende at de har fundet på det

Anmeld

7. maj 2014

Loa

grinny skriver:

Det er den samme historie, og det er en af grundene til at politiet mistænkte en løgn, der er flere ting der ikke hænger sammen

Hvor skræmmende!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.