Får man også et klip i kortet, hvis....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.660 visninger
14 svar
5 synes godt om
7. maj 2014

K&S

Får man også et klip i kørekortet, hvis man har kørt 30% over den tilladte grænse?
Jeg har lige fået et "fint" billede ind ad døren om at jeg har kørt 65 km/t, hvor man kun må køre 50 km/t - men der står kun bødens størrelse og ikke noget om et klip?
Jeg skal lige tilkendegive, at det er mig på en blanket, så kan info om klip komme sammen med girokortet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg mener at have hørt min mand sige at de har strammet op omkring det med klip. Så det tror jeg desværre. Men ellers fandt min mand(for nogle år siden) en hjemmeside hvor de havde skrevet ned hvor mange % og hvad det svarede til.

For at det ikke er tid til juleklip

Anmeld

7. maj 2014

FruStolpe

K&S skriver:

Får man også et klip i kørekortet, hvis man har kørt 30% over den tilladte grænse?
Jeg har lige fået et "fint" billede ind ad døren om at jeg har kørt 65 km/t, hvor man kun må køre 50 km/t - men der står kun bødens størrelse og ikke noget om et klip?
Jeg skal lige tilkendegive, at det er mig på en blanket, så kan info om klip komme sammen med girokortet?

http://www.fartboeder.dk/klip-i-koerekort.htm

Som jeg ser det er det 1km/h som skiller dig fra et klip

Anmeld

7. maj 2014

ano14316

K&S skriver:

Hvor stor er bøden?

1500 el. 2500 er den 2500 er der Tillæg for overskridelse af hastigheden med 30% og så burde du også få klip...

Anmeld

7. maj 2014

Bshizzle

Der ville stå tydeligt hvis du fik et klip. (Ved siden af bødens størrelse). 

Har selv en af hver liggende 

Anmeld

7. maj 2014

K&S

ano14316 skriver:

Hvor stor er bøden?

1500 el. 2500 er den 2500 er der Tillæg for overskridelse af hastigheden med 30% og så burde du også få klip...

Det er den høje

Anmeld

7. maj 2014

Noahmor

K&S skriver:

Det er den høje

Kan fortælle at der så følger et fint klip med. Har selv fået en bøde på 2500 og et klip.

Anmeld

7. maj 2014

K&S

Noahmor skriver:

Kan fortælle at der så følger et fint klip med. Har selv fået en bøde på 2500 og et klip.

Stod det heller ikke i det første brev, du modtog?

Anmeld

7. maj 2014

esioul

K&S skriver:

Nej det giver en bøde på 1500. De trækker altid 2-3 km fra. Med mindre det er gjort fra de 65. Så er den på 2500

Anmeld

7. maj 2014

esioul

K&S skriver:

http://www.fartboeder.dk/beregn-fartboede.htm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.