Nu kan jeg være med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.289 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. august 2009

6800

Hej alle
Nu kan jeg endelig være med i jeres debatter...min kæreste overraskede mig i weekenden med, at jeg ikke skulle tage flere p-piller. Jeg har ville været i gang det sidste halve år, men han ville gerne vente til næste år...men det har åbenbart hele tiden været hans mening, at overraske mig med det, efter jeg har været til alle sommerens fester (hvor jeg skulle drikke) med venner og familie...ihh hvor blev jeg glad...nu håber jeg bare på hurtig gevinst  Håber der er nogen jeg kan følges lidt med....plejer at få mens max 2-3 dage efter p-pille pause, nu er der gået 4 dage uden den er kommet...men  nu må den altså godt snart komme, så  vi kan komme igang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2009

Hende den lille

6800 skriver:

Hej alle
Nu kan jeg endelig være med i jeres debatter...min kæreste overraskede mig i weekenden med, at jeg ikke skulle tage flere p-piller. Jeg har ville været i gang det sidste halve år, men han ville gerne vente til næste år...men det har åbenbart hele tiden været hans mening, at overraske mig med det, efter jeg har været til alle sommerens fester (hvor jeg skulle drikke) med venner og familie...ihh hvor blev jeg glad...nu håber jeg bare på hurtig gevinst  Håber der er nogen jeg kan følges lidt med....plejer at få mens max 2-3 dage efter p-pille pause, nu er der gået 4 dage uden den er kommet...men  nu må den altså godt snart komme, så  vi kan komme igang...

Tillykke  Vi starter selv til september, så jeg kan godt sætte mig ind i dine tanker og din glæde..

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
velkommen til! og held og lykke med projektet!
knus Caroline 11+5

Anmeld

11. august 2009

6800

Caroline86 skriver:

velkommen til! og held og lykke med projektet!
knus Caroline 11+5

Mange tak

Anmeld

11. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Velkommen til - vi er også lige gået i gang nu her, og faktisk først for alvor fra i dag

Anmeld

1. september 2009

cdinesen

Jeg vil gerne følges med dig! Min kæreste og jeg startede for 1½ måned på at blive gravide. Jeg stoppede på P-piller for 2 måneder siden, og har åbenbart en del gener med det. Jeg har ondt i lænden, humørsvingninger, smeter i underligvet, fået meget uren hud i ansigtet (ligner en pige i den bedste pubertetstid) og så hænger følelserne uden på tøjet af mig. Da det også kunne tyde på graviditet har jeg taget en test her til aften, negativ, men der er også en uge til jeg i følge kalenderen skal have min mens. Så jeg krydser fingre. Jeg glæder mig bare helt enormt meget til at blive gravid for 1. gang, og jeg er en af de kvinder der tester hver anden dag, så ventetiden er sku ikke altid sjov. Jeg krydser fingre for dig

Anmeld

1. september 2009

6800

Dejlig med en man kan følges lidt med....ja det kunne da godt lyde lidt som graviditets tegn, men at testen er negativ, kan godt have noget at gøre med, at du har testet om aften, da det er nemmest at teste positiv ved "morgentisning", men det kan jo også være fordi at du tester for tidligt, der går jo lidt tid fra man bliver gravid til man kan få en positv test, somregel 2-3 uger synes selv mit underliv er lidt mærkelig for tiden, og jeg har ømme bryster. Skal efter beregning have mens tirsdag i næste uge, så regner med at teste tirsdag morgen
Håber for dig at du er gravid
Knus

Anmeld

2. september 2009

christina2412

det er bare dejligt for dig, så er det bare igang, når den har været der

christina 29+6

Anmeld

2. september 2009

cdinesen

glæder mig til at høre hvad din test siger næste tirsdag

Anmeld

2. september 2009

6800

cdinesen skriver:

glæder mig til at høre hvad din test siger næste tirsdag

Det gør jeg bestemt også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.