Grøntsagsmos kommer op igen, hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. maj 2014

sulo

Min søn på 6 mdr begyndte at få grød for lidt over en måned siden, det går fint så længe det ikke er majsgrød, men alt hvad vi har prøvet af grøntsagsmos kommer op igen.

Fik rådet at starte med ren gulerod og derefter blande det med kartoffel og blomkål.

Det er lidt forskelligt hvor mange mundfulde han spiser inden det kommer op, normalt en 5-10 stykker, kan ikke bedømme om det er fordi han ikke kan lide det eller om maven ikke kan ha`det.

Det har stået på siden vi forsøgte første gang for ca 3 uger siden og det fortætter.

Er der nogen der har prøvet noget lign. og har et godt råd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

sulo

op

Anmeld

7. maj 2014

serinasmor

sulo skriver:

Min søn på 6 mdr begyndte at få grød for lidt over en måned siden, det går fint så længe det ikke er majsgrød, men alt hvad vi har prøvet af grøntsagsmos kommer op igen.

Fik rådet at starte med ren gulerod og derefter blande det med kartoffel og blomkål.

Det er lidt forskelligt hvor mange mundfulde han spiser inden det kommer op, normalt en 5-10 stykker, kan ikke bedømme om det er fordi han ikke kan lide det eller om maven ikke kan ha`det.

Det har stået på siden vi forsøgte første gang for ca 3 uger siden og det fortætter.

Er der nogen der har prøvet noget lign. og har et godt råd?

Er han gylper ?

Og er det det hele der kommer op?

Serina var gylper og der kom også grød og endda rugbrød op ... Sp sagde at så længe det ikke var det hele var det ok ...

Anmeld

7. maj 2014

sulo

serinasmor skriver:

Er han gylper ?

Og er det det hele der kommer op?

Serina var gylper og der kom også grød og endda rugbrød op ... Sp sagde at så længe det ikke var det hele var det ok ...

Ja han gylper, vores SP har anbefalet johannesbrøds kernemel i vandet til MME og det virker.

Men grøden bliver fint nede, det er kun grøntsagerne der kommer op.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.