Hvad kan det være

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
11 svar
4 synes godt om
7. maj 2014

Anonym trådstarter

Har siden April, været lidt frusteret.

jeg har intet overskud, spiser ikke ret meget, bliver hurtig ked af det, orker ingenting og vil helst bare være hjemme/ligge på sofaen, bliver ked af det indeni når jeg om aften ligger i min seng og ved jeg snart ska på job igen, er ikke så let til smil generalt er jeg bare ikke i godt humør mere..

hvad kan det skyldes?
Noget jeg burde være OBS på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

aarhusmor

Det lyder som om du måske ikke er helt herre over egen situation. Hvad er det der gør dig ked af det? Job? samliv? eller virker det ligegyldigt?

Inden du løber ind i en reel depression, så prøv at fokusere på hvad du kan gøre for at ændre det der går dig på. Allerede i det du forsøger at ændre det, vil du formentlig opleve mere energi. (også selvom du ikke føler du har energien til at tænke på det)

Anmeld

7. maj 2014

Carina:-)

Det lyder som mig da jeg rog i en deprission.

Jeg ville kontakte lægen da det kan blive helt uoverskueligt hvis man ikke får noget hjælp 

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det lyder som mig da jeg rog i en deprission.

Jeg ville kontakte lægen da det kan blive helt uoverskueligt hvis man ikke får noget hjælp 

Hvad for noget hjælp fik du?
tror du ikke at jeg måske selv kan nå at rede op på det

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Det lyder som om du måske ikke er helt herre over egen situation. Hvad er det der gør dig ked af det? Job? samliv? eller virker det ligegyldigt?

Inden du løber ind i en reel depression, så prøv at fokusere på hvad du kan gøre for at ændre det der går dig på. Allerede i det du forsøger at ændre det, vil du formentlig opleve mere energi. (også selvom du ikke føler du har energien til at tænke på det)

det hele virker bare uoverskueligt

og dermed bare lyst til at ligge på min sofa/sove..

Anmeld

7. maj 2014

Carina:-)

Hvad for noget hjælp fik du?
tror du ikke at jeg måske selv kan nå at rede op på det

Samtaler ved psykolog og piller -

Men det var helt klart samtalerne der hjalp mest 

Det kan være svært at gore det selv,så jeg vil helt klart anbefale dig lægen 

Anmeld

7. maj 2014

Rikkemor89

Anonym skriver:

Har siden April, været lidt frusteret.

jeg har intet overskud, spiser ikke ret meget, bliver hurtig ked af det, orker ingenting og vil helst bare være hjemme/ligge på sofaen, bliver ked af det indeni når jeg om aften ligger i min seng og ved jeg snart ska på job igen, er ikke så let til smil generalt er jeg bare ikke i godt humør mere..

hvad kan det skyldes?
Noget jeg burde være OBS på?

Det kan osse være stress :/

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Rikkemor89 skriver:

Det kan osse være stress :/

hvordan finder jeg ud af om det, er det? .

Anmeld

7. maj 2014

Rikkemor89

Anonym skriver:

hvordan finder jeg ud af om det, er det? .

Synes du skal kontake din læge og få en snak med ham om det, jeg har haft stress før og fik det ligesom du har det og har lidt af det nu her, da jeg ikke lige har tænkt på at passe på mig selv, så det bedste råd det er at tage til lægen og få en snak med ham om tingene (:

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Rikkemor89 skriver:

Synes du skal kontake din læge og få en snak med ham om det, jeg har haft stress før og fik det ligesom du har det og har lidt af det nu her, da jeg ikke lige har tænkt på at passe på mig selv, så det bedste råd det er at tage til lægen og få en snak med ham om tingene (:

har bare ikke lyst til at sidde og snakke om mig selv foran lægen, hvad vil lægen ikke tænke :-s

håber måske bare at det går lidt i sig sselv..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.