Nogen som har fået 3 kejsersnit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. maj 2014

Moar2012

Ja jeg ville bare hører om der var nogen som havde fået 3 kejsersnit der kunne fortælle hvor tidligt nummer 3 blev taget ud...

Mit ar var ved at gå op ved nummer 2 som er taget 38+5 så er spændt på hvor tidligt de vil lægge det denne gang.

Det er 2.8 år mellem første og andet og
Der er 2.1 år mellem andet og tredje

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2014

Trekløver(:

Opper den lige for dig

Anmeld

7. maj 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Så tæt på termin så muligt! 

Kender en der har fået 4 ks, og de sidste 3 har lagt så tæt på termins dato så muligt! Vh stine

Anmeld

7. maj 2014

Hvem?

Ja jeg ville bare hører om der var nogen som havde fået 3 kejsersnit der kunne fortælle hvor tidligt nummer 3 blev taget ud...

Mit ar var ved at gå op ved nummer 2 som er taget 38+5 så er spændt på hvor tidligt de vil lægge det denne gang.

Det er 2.8 år mellem første og andet og
Der er 2.1 år mellem andet og tredje

Jep, jeg har

1. gang akut efter 26 timers veer og dalende vejrtrækning

2. gang akut var 10,5 måned efter 1. kejsersnit, da arret sprang (baby født i uge 33)

3. gang akut, da det samme skete, dog blev baby inde til uge 35

--- Der er således 10,5 måned mellem nr. 1 og 2 og der er 2,5 år mellem nr. 2 og 3

Anmeld

7. maj 2014

Moar2012

Hvem? skriver:

Jep, jeg har

1. gang akut efter 26 timers veer og dalende vejrtrækning

2. gang akut var 10,5 måned efter 1. kejsersnit, da arret sprang (baby født i uge 33)

3. gang akut, da det samme skete, dog blev baby inde til uge 35

--- Der er således 10,5 måned mellem nr. 1 og 2 og der er 2,5 år mellem nr. 2 og 3

Kunne du mærke at arret sprang?? Det er nemlig min værste frygt at det vil ske. Især når jeg ved det var tæt på anden gang.

Anmeld

7. maj 2014

Hvem?

Moar2012 skriver:

Kunne du mærke at arret sprang?? Det er nemlig min værste frygt at det vil ske. Især når jeg ved det var tæt på anden gang.

Ja, for f........

Det er den mest ulidelige smerte - så hellere veer i en uge!

Anmeld

7. maj 2014

Nemesis

så tæt på termin som muligt. Det blev datoen lagt til også selvom de var klar over jeg ikke ville komme så langt.

Så var inde til alt det forberedende ca en måned efter datoen blev fastlagt.

Mine er alle født for tidligt. den sidste blev dog inde til 35+4

:.-D

Anmeld

7. maj 2014

Maja_4000

Hvordan mærkede debat dit ar var ved at gå op? Jeg fik pks for knap 3,5 år siden.. Men man ved jo aldrig

Anmeld

7. maj 2014

Kløver

Jeg har fået 2 ks og er sat til ks igen, jeg har termin 13 juli og fået tid til pks den 8 juli

Anmeld

8. maj 2014

Moar2012

Maja_4000 skriver:

Hvordan mærkede debat dit ar var ved at gå op? Jeg fik pks for knap 3,5 år siden.. Men man ved jo aldrig

Jeg havde en svigende smerte lige ved arret men det var først ved kejsersnityet at de opdagede at det var ved at gå op...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.