Nu er vi pludselig i tvivl om lillesøsters navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2014

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Ja vi har egentlig længe (mens vi ventede på lillesøsters ankomst, tænkt på et bestemt navn, men så kom manden i dag og sagde; jeg har tænkt over det, og xxx kom pludselig frem, hvad synes du??

jeg har selv hele tiden vaklet lidt. Kan ikke sætte finger på HVAD det lige er, der gør mig i tvivl om det først tiltænkte navn?... Og nu efter min mand kom med det nye forslag, vokser det ligesom mere og mere på mig.

så hvad synes I???! 

Storebror hedder Noah Emil (bliver til daglig bare kaldt Noah) og lillesøster kommer også til daglig til at blive kaldt kun ved fornavn.

(og så lige et billede fra i aftes af hovedpersonen, halvanden døgn gammel)

Hun ligner en Nanna TILLYKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2014

Lunae

Anonym skriver:

Ja vi har egentlig længe (mens vi ventede på lillesøsters ankomst, tænkt på et bestemt navn, men så kom manden i dag og sagde; jeg har tænkt over det, og xxx kom pludselig frem, hvad synes du??

jeg har selv hele tiden vaklet lidt. Kan ikke sætte finger på HVAD det lige er, der gør mig i tvivl om det først tiltænkte navn?... Og nu efter min mand kom med det nye forslag, vokser det ligesom mere og mere på mig.

så hvad synes I???! 

Storebror hedder Noah Emil (bliver til daglig bare kaldt Noah) og lillesøster kommer også til daglig til at blive kaldt kun ved fornavn.

Nanna Sophia lyder sødt! Jeg ville dog stave det Nana Sophia

Anmeld

8. maj 2014

Frk.S

Jeg er personligt mest til Nanna.
Men jeg har også været vild med det navn i mange år - og det er også på min egen liste over mulige navne til lillesøster (  schyyy   ).

Jeg synes også det passer rigtig godt til Noah.

Hun er bare vildt sød. 

Anmeld

8. maj 2014

Lrm

Anonym skriver:

så hvad synes I???! 

Var det meningen hun skulle hedde, Silvia Sophia?

Bare sådan jeg er helt med?

Jeg er mest tilhænger af Nanna Sophia

Anmeld

8. maj 2014

Ciss

Til lykke med dejlig lille pige!

Begge navne er fine. Det bliver ikke forkert uanset, hvilket det bliver. Det vigtigste er, at hun får det navn, I føler er rigtigst - også uanset, hvad I havde tænkt jer, før hun kom. Hvis det planlagte ikke føles helt rigtigt, så byt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.