Øv tror ikke helt på det..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
10 svar
5 synes godt om
6. maj 2014

HopinWishin

De ringede fra klinikken i dag og fortalte at vores æg ikke så helt godt ud..Men de ville gerne vente til i morgen.. så kan det være det kan bruges...

Men nu har jeg mistet håbet.. og tror ikke på det overlever

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

tarkoflen

Øv hvor træls jeg husker tydeligt efter vores første ivf forsøg hvor de ringede og sagde at ingen af de fire æg de havde taget ud havde delt sig korrekt, det må være samme følelse du sidder med!

Kan ikke gøre meget andet end at sende et kæmpe og håbe det er et lille overlever æg

Anmeld

6. maj 2014

HopinWishin

tarkoflen skriver:

Øv hvor træls jeg husker tydeligt efter vores første ivf forsøg hvor de ringede og sagde at ingen af de fire æg de havde taget ud havde delt sig korrekt, det må være samme følelse du sidder med!

Kan ikke gøre meget andet end at sende et kæmpe og håbe det er et lille overlever æg

Jae.. man kan ikke lade være med at blive skuffet...

Selvom vi har den dejligste datter, vil vi jo inderligt gerne have en lillebror/søster..

Hvis dette æg ikke overlever, så skal vi på privatklinik... =(

Anmeld

6. maj 2014

Chrissi_lgh@hotmail.com

HopinWishin skriver:

De ringede fra klinikken i dag og fortalte at vores æg ikke så helt godt ud..Men de ville gerne vente til i morgen.. så kan det være det kan bruges...

fingre for det lille æg.

Og så får du lige en masse 

Anmeld

6. maj 2014

tarkoflen

HopinWishin skriver:

Jae.. man kan ikke lade være med at blive skuffet...

Selvom vi har den dejligste datter, vil vi jo inderligt gerne have en lillebror/søster..

Hvis dette æg ikke overlever, så skal vi på privatklinik... =(

Dejligt l har en datter, så ved l at det kan lykkedes men øv hvis l skal på privatklinik. Jeg er så ærgerlig over at vi ikke kan vælge Skejby igen, men det er jo desværre vilkårene.

Det er da helt legitimt at ønske sig at gøre sin datter til storesøster det ønsker vi også selvom det er en kamp. Man har jo ikke andre drømme bare fordi man har nogle andre udfordringer

Men ja skuffelsen er kæmpe stor!

Anmeld

6. maj 2014

pussekat

hejsa
jeg kende føl her prøve det også hvor vi fik 16 æg ud og der være ikke nok til op jeg over det i flere dag og her mange førsøg hvor jeg her lave mange æg men ikke nok til fryste her kun prøve det 1 gang med 2 æg og den fik jeg op i maj 12 og bliv ikke gravid på dem så for jer æg

Anmeld

6. maj 2014

tweety2060

Håber stadig!!
Det gode ved det private er at de ofte kan tilbyde lidt mere end det off.....

Anmeld

6. maj 2014

o1Mutte

HopinWishin skriver:

Anmeld

8. maj 2014

tweety2060

Må jeg spørge hvordan det gik?

Anmeld

10. maj 2014

HopinWishin

tweety2060 skriver:

Må jeg spørge hvordan det gik?

Ægget overlevede desværre ikke at blive optøet =(

Så vi skal til privatklinik nu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.