Forespørgsel: kørsel til konfirmation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
5 svar
7 synes godt om
6. maj 2014

Dafnies

Jeg ved at det er sidste øjeblik, og derfor bruger jeg lige muligheden for at spørge her også.

Sagen er den, at min fætter skal konfirmeres på søndag - og skulle i den anledning være blevet hentet i en fed amerikanerbil. Men ham der har bilen og skulle køre, er sprunget fra - hvilket min fætter jo er rigtig ked af. Så:

Er der nogen der ude, der har eller kender en der har en fed bil - og som har lyst til at hente en konfirmand på søndag? self mod betaling.

Det er på Reersø, Sjælland

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Rockertand

Dafnies skriver:

Jeg ved at det er sidste øjeblik, og derfor bruger jeg lige muligheden for at spørge her også.

Sagen er den, at min fætter skal konfirmeres på søndag - og skulle i den anledning være blevet hentet i en fed amerikanerbil. Men ham der har bilen og skulle køre, er sprunget fra - hvilket min fætter jo er rigtig ked af. Så:

Er der nogen der ude, der har eller kender en der har en fed bil - og som har lyst til at hente en konfirmand på søndag? self mod betaling.

Der er jo også mange andre muligheder, hvis han ikke er opsat på en amerikaner.....det kunne være limousine, hestevogn, lastbil, sportsvogn, hundeslæde mulighederne er mange.

Anmeld

6. maj 2014

Dafnies

Rockertand skriver:

Der er jo også mange andre muligheder, hvis han ikke er opsat på en amerikaner.....det kunne være limousine, hestevogn, lastbil, sportsvogn, hundeslæde mulighederne er mange.

Tak for input!
Det har du helt ret i. Vil prøve at undersøge

Anmeld

6. maj 2014

Morgensol

Ellers prøv at kigge på de forskellige amerikanerbilsklubbers hjemmesider.

Anmeld

6. maj 2014

LJMNA

Prøv at ring til Sæby bil museum, det ligger nede ved tissø.. 

Anmeld

6. maj 2014

IT-nørd

Dafnies skriver:

Min søn blev hentet på en super flot gammel Nimbus og der var virkeligt mange mennesker, som skulle se motorcyklen 

Det er heldigvis min svigerfar som ejer motorcyklen og kørte den, men der må være flere som har disse gamle Nimbus (Nimbusklubben)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.