Inseminering ig hårfarve

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. maj 2014

Anonym trådstarter

Hejsa!
Jeg blev insemineret torsdag i sidste uge og håber selvfølgelig af hele mit hjerte at jeg er gravid, men der er jo noget tid til testsag endnu.. Vi står og skal til konfirmation ved min nevø i weekenden og har ikke nået at få farvet hår inden inseminering :/ Jeg er en af de uheldige der har gråhår hist og her i en alder af 24 og vil selvfølgelig gerne se pæn ud til konfirmationen Ved nogen om det kan skade på nuværende tidspunkt? Normalt ville jeg ALDRIG farve hår som gravid, men eftersom jeg ingenting ved endnu er jeg blevet i tvivl om jeg skal farve det:/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Anonym trådstarter

30 visninger og ingen der har en mening?

Anmeld

6. maj 2014

Lrm

Efter som du ikke ved det! Så ville jeg gøre det, med en mild farve!

jeg er dog heller ikke en af de hysteriske!

Anmeld

6. maj 2014

1234rj

Anonym skriver:

Hejsa!
Jeg blev insemineret torsdag i sidste uge og håber selvfølgelig af hele mit hjerte at jeg er gravid, men der er jo noget tid til testsag endnu.. Vi står og skal til konfirmation ved min nevø i weekenden og har ikke nået at få farvet hår inden inseminering :/ Jeg er en af de uheldige der har gråhår hist og her i en alder af 24 og vil selvfølgelig gerne se pæn ud til konfirmationen Ved nogen om det kan skade på nuværende tidspunkt? Normalt ville jeg ALDRIG farve hår som gravid, men eftersom jeg ingenting ved endnu er jeg blevet i tvivl om jeg skal farve det:/

Jeg ville ikke gøre det.. Der er jo chance for at du er gravid.. Og hvis der sker det lille pus noget senere, vil du bebrejde dig selv.. Selvom det måske ville være sket alligevel, så tror jeg tanken 'var det pga jeg farvede hår' vil være der..

Men gør hvad du føler for :-)!

Anmeld

6. maj 2014

ano14316

Tjoo nyd at du ikke ved det... Brug en tonings farve så tæt på din naturlige så du også slipper for udgroning..

Normalt ville jeg sige man skal lade vær n pr man er gravid, men i tilfælde af at du er gravid nu så lever fosteret stadig af blommesækken..

Anmeld

6. maj 2014

modesty

Anonym skriver:

Hejsa!

Hårfarve sidder i kroppen i lang tid. Faktisk er der stoffer i som aldrig forsvinder ud af kroppen. Jeg stoppede med at bruge hårfarve allerede inden vi gik i gang med PB og har ikke brugt det siden (min søn er to et halvt nu). Så nej, jeg ville bestemt ikke farve håret på nuværende tidspunkt, og heller ikke før du var holdt op med at amme efter den kommende graviditet. Og faktisk heller ikke derefter hvis I gerne vil have flere børn.

Men du kan jo altid få lagt striber, som vil mindske tydeligheden af det grå.

Anmeld

6. maj 2014

CharlotteA

Når du intet ved endnu.. Så vil jeg også gøre det. Evt bare med nogle reflekser... 

Anmeld

6. maj 2014

fo82

Det kommer an på hvor hysterisk du er.

min veninde er frisør og gravid, og hun siger at det skulle ikke skade - ellers måtte de jo ikke stå og arbejde med det når de er gravide..

hun tilføjer dog også at hun aldrig vil bruge "hjemmefarve" da de ikke er underlagt samme skrappe krav som frisørfarve og derfor indeholder langt flere kemikalier.

du kan i øvrigt også få skyllefarve i ved frisøren.

og den afblegning der bruges til striber er skrappere end farve

Anmeld

6. maj 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak for svar allesammen Tror det ender med jeg lader værre :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.