Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Alle,
Vi har bestilt køkken fra Ikea, og skal nu til at vælge hårde hvidevare. Er det okay det ikea har? eller skal man gå til en anden hvidevare mand? Nogle erfaringer..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Loiulady skriver: Hej Alle, Vi har bestilt køkken fra Ikea, og skal nu til at vælge hårde hvidevare. Er det okay det ikea har? eller skal man gå til en anden hvidevare mand? Nogle erfaringer..
Vi har dog kun en opvasker derfra. Men den er vi vildt glade for
for shart 3 år siden, da vi flyttede ind her hvor vi bor, købte vi en opvaskemaskine fra ikea... vores nabo flyttede ind 2 måneder efter og købte en fra simens... hendes stod af her i vinters og kunne ikke reddes.... vores køre endnu... upåklageligt dejlig opvasker og så kun til 1500 kr
Vi har køleskab derfra og er tilfredse
Købte en ovn, som gik i stykker, så ville de sende en til at kigge på den som ikke kom, det resulterede i at jeg har ringet til dem i timevis og var uden ovn i over 3 uger, jeg fik til sidst pengene tilbage og afleverede lortet. Det er ok at det går i stykker, det hænder, men den behandling jeg fik var noget møg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128