er det mens der dukkede op??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
2 svar
1 synes godt om
6. maj 2014

Anonym trådstarter

hej skønne piger.

forventede mens d.4/5-2014- dukkede ikke op. negativ test 

5/5-2014- efter sex var der blod, men væk igen her til morgen. ved godt i ikke er læger og kan sige det er dit og dat, men nogen der har erfaring med om det måske kunne være kontaktblødning, det skal nok lige siges at blodet var meget lyst og "duftede" friskt ikke den sure lugt som det plejer at være ved mens.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

FogL

Anonym skriver:

hej skønne piger.

forventede mens d.4/5-2014- dukkede ikke op. negativ test 

5/5-2014- efter sex var der blod, men væk igen her til morgen. ved godt i ikke er læger og kan sige det er dit og dat, men nogen der har erfaring med om det måske kunne være kontaktblødning, det skal nok lige siges at blodet var meget lyst og "duftede" friskt ikke den sure lugt som det plejer at være ved mens.

Jeg havde en kontaktblødning nogenlunde samme tid med den første, og ja - det var frisk blod.. Og fuldstændig samme oplevelse. Havde dog ikke taget nogen test, gjorde jeg først nogle dage efter, da jeg jo troede det var mens der var kommet...
Så vil bare sige, at du skal se tiden an - kommer der mere, er det nok mens - gør der ikke, så tag en test mere om et par dage

Anmeld

6. maj 2014

Anonym trådstarter

Freyjasmor skriver:

Jeg havde en kontaktblødning nogenlunde samme tid med den første, og ja - det var frisk blod.. Og fuldstændig samme oplevelse. Havde dog ikke taget nogen test, gjorde jeg først nogle dage efter, da jeg jo troede det var mens der var kommet...
Så vil bare sige, at du skal se tiden an - kommer der mere, er det nok mens - gør der ikke, så tag en test mere om et par dage

krydser så meget for det bare er kontakt blødning og der ikke kommer mere end det, tog et bind på i aftes hvis det nu skulle fortsætte, men nej der slet intet, skal til lægen og have taget blodprøve på torsdag hvis mens ikke er dukkede op 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.