Søvnløs.dk - hva laver/gør i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

476 visninger
2 svar
3 synes godt om
6. maj 2014

Dinsen

Så sover sønnen igen.... - langt om længe, krydser finger for det holder ved.

Nu vender og drejer mor jer sig bare, og kan ikke finde ro...

Er PT inde i en rigtig træls periode hvor søvn desværre ik er så nem at komme til. - ik fordi Jonas holder mig vågen, men kan bare ik finde ro hverken i krop eller sind.

Hva med jer, hvorfor er i vågen på dette tidspunkt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2014

Ammi

Dinsen skriver:

Er PT inde i en rigtig træls periode hvor søvn desværre ik er så nem at komme til. - ik fordi Jonas holder mig vågen, men kan bare ik finde ro hverken i krop eller sind.

Så er jeg ikke den eneste ;p

jeg er vågen nu fordi det klør!! Jeg er i uge 40 nu og alt klør så jeg ikke kan sove.  Så nu sidder jeg med fødderne i koldt fodbad for at køle dem af mens jeg prøver at være lidt stille så min forlovede i det mindste kan få lidt søvn i nat :p

i morgen skal jeg heldigvis til tjek så de kan se om jeg skal sættes igang på grund af det her

jeg håber du finder ro, nogen gange når jeg ikke kan sove hjælper det at trække vejret dybt og koncentere mig om vejrtrækningen, så kommer jeg til at slappe godt af. 

Anmeld

6. maj 2014

ano14316

Dinsen skriver:

Helt mørke, ingen fjernsyn eller læsning eller andet, luk øjnene og træk vejret dyb og langsomt, lig på ryggen og mærk madressen mod din hud, først skuldrene, mærk ryggen mod madressen, så numsen, lårene, læggene, og armene..

Jeg sover altid inden jeg er halvvejs.. men man skal lige øve sig lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.