Ja jeg stod sådan lidt, ano eller ikke ano
men ja, x en tvivler jeg på er herinde, såååå ja , jeg gør det
min dejlige kæreste jeg har snart har været sammen med i 2 år har endelig overgivet sig efter langggg tid snak om børn
vi har 3 tilsammen, jeg har 2 drenge, og han har en pige som bor hos os 4/10 altså 4 dage hos os ..
vi begyndte så at snakke om børn (vores egen) for et år siden, han sagde absolut NEJ det ville han ikke, men efter en masse snak og en masse ååååå skatter snak hihi, så gav han sig endelig en dag vi lå i sengen og snakkede om fremtiden, og sagde, ok skat, til oktober starter vi projekt baby

AAAAA jeg skreg indvendigt at glæde!!!!!

og han VED hvor meget jeg hader tanken om det der tønde bras når jeg bliver 30, så vi har også aftalt at vi gifter os i starten af 2018, JAAA siger der er langgg tid til, der kan ske meget, JA det kan der

men jeg er lykkelig for at vide at han faktisk gerne vil gifte sig med mig inden for nogen overskuelige år, og som en masse andre piger sikkert har, går jeg også med drømmen om det perfekte bryllup, og ved at vi VED at der er så længe til og vi har (aftalt) det, så gir det os en del år at spare op til det perfekte bryllup vi begge ønsker med hele familien
så har min store dreng smidt sin ble fuldkommen og adeles, sådan set for et par måneder siden, men har ikke ville råbe hurra før vi var mest sikre, og nu er den altså væk både dag og nat

og børnehaven roser ham til skyerne..
så stolt af min dreng som snart er 4 år ..
min yngste er bare en klogeåge, alt værktøj skal vi gemme, for trods hans kun 2 år han lige er blevet, så render med skruetrækkere og skruer alle skruer og diverse ud af både seng og væge

han snakker så bagdelen render, og dagplejemor siger han er mega manipulerende og langt fremme i skoen, så ja, en lille Einstein måske ?

og så er min schæfer tæve da også lige blevet parret sidste weekend, så nu venter vi små schæfer bebser 1 juli
så det var lige glædes indlægget her hehe
NU til spørgsmålene
min X som sagt, han er altså ikke til at dreje her

han ringer for 1½ måned siden, og beder om at få drengene en uge på ferie da han skal noget i en af hans normale weekender han har dem, jeg siger OK, og vi aftaler en uge..
dagen før han skal have dem, ringer jeg for at høre tid og sådan, og han spørger måløs?

er det allerede NU!??

æhh JA!!
Nå for den, og han henter dem så dagen efter, om onsdagen, skal så have dem til næste onsdag igen, allerede fredag ringer han og siger at han skal på arbejde og nå en masse ting, jeg siger at det må han jo selv finde ud af, det jo hans uge, og vi har altså aftaler selv.
ok siger han, så bliver det lørdag, han ringer igen, og siger a min ældste siger han savner mig og vil hjem, hmfh, nå så må de jo komme hjem, det bliver søndag, og vi havde aftalt han skulle komme med dem kl 11, kl 11:40 sidder jeg stadig og venter

skriver, JEG VENTER . ja ja vi er på vej, og han dukker så først op kl 12:10 trods han bor 6 km fra vores hjem, såååååååååå jaaa
de kommer hjem, og det første han siger er, jeg har glemt den mindstes bamse! hans ynglingsbamse

arrggg han ved hvor meget han render med den, og det er som en sut/nusseklud, han et og alt, han lover at komme med den mandag, altså forrige mandag!
hvad dag er det idag? mandag igen, ugen efter aftale , og er han kommet med sønnens bamse? NEJ

og hanhar self spurgt efter de første 1000 gange, men vi har heldigvis fået ham på gode med en anden pyyyy

men altså helt ærligt ? hvad skal jeg snart gøre?
han glemmer, og holder absolut ikke aftaler, og min kæreste er faktisk ved at være ret træt af VI hele tiden skal lave aftaler om, og gøre vores rytme efter en X .
og helt ærligt, så ved jeg at vores ældste er meget glad for sin far, sååå at han pludseligt vil hjem før tid, aaaa den tror jeg ikke rigtigt på, jeg køber den, men tror ikke på det
NÅ! ved det er meget lang tekst, og er i nået hertil så klap på skulderen hehe