Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. maj 2014

Anonym trådstarter

For ca 4 dage siden havde min kæreste og jeg sex, pludselig gjorde det vildt ondt og min kæreste synes at det føles som om der var et eller andet som 'kradsede' lidt, som om et lille stykke hud sad og drillede. Da vi var færdige så jeg så der kom lidt blod på papiret. Tænkte så at jeg nok var revnet lidt. Dagen efter kom der så lidt brun udflåd, meget slimet, på papiret. Dagene siden, har der været en lille smule brun udflåd på papiret når jeg har tørret mig. Har udebleven mens, men synes nu ikke det ligner eller mærkes som mens. 

Kan dette godt være fordi jeg er 'revnet' og så at blodet bare bliver mørkt fordi det ikke er frisk? 

Hvis det ikke er fordi jeg er revnet, kan det så godt være tegn på graviditet i uge 4-12? 

Nogen andre der har fået brunt udflåd i starten af graviditeten, både tiden hvor mens skulle komme og bare pludseligt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

esioul

Anonym skriver:

For ca 4 dage siden havde min kæreste og jeg sex, pludselig gjorde det vildt ondt og min kæreste synes at det føles som om der var et eller andet som 'kradsede' lidt, som om et lille stykke hud sad og drillede. Da vi var færdige så jeg så der kom lidt blod på papiret. Tænkte så at jeg nok var revnet lidt. Dagen efter kom der så lidt brun udflåd, meget slimet, på papiret. Dagene siden, har der været en lille smule brun udflåd på papiret når jeg har tørret mig. Har udebleven mens, men synes nu ikke det ligner eller mærkes som mens. 

Kan dette godt være fordi jeg er 'revnet' og så at blodet bare bliver mørkt fordi det ikke er frisk? 

Hvis det ikke er fordi jeg er revnet, kan det så godt være tegn på graviditet i uge 4-12? 

Nogen andre der har fået brunt udflåd i starten af graviditeten, både tiden hvor mens skulle komme og bare pludseligt? 

har du ikke testet?

Anmeld

5. maj 2014

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

jeg ville teste, jeg havde forventede mens dag igår men den dukkede ikke op og i morges da jeg skulle tisse var der ganske lidt blod på papiret og har intet været siden, jeg har dog ikke kunne teste positiv endnu, men håber det snart kommer..

Anmeld

5. maj 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

har du ikke testet?

Jo i går og den var negativ  

Anmeld

5. maj 2014

MorTilDenDejligste

Anonym skriver:

Jo i går og den var negativ  

det kan nå at komme endnu, det kan være du bare er langsom til at producere HCG. 

Anmeld

7. maj 2014

Anonym trådstarter

Mens er kommet 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.