VIGTIGT.. Bor du i Esbjerg, så se lige dette..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. maj 2014

Janni.

Pas på din konto..

Læs  her 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

Janni.

Ej altså, den laver smiley midt i teksten. Kan ikke rette det fra tlf. øv altså!

Anmeld

5. maj 2014

Mimic

Janni. skriver:

Ej altså, den laver smiley midt i teksten. Kan ikke rette det fra tlf. øv altså!

jeg kan heller ikke rette det... den laver en smiley midt i det hele selvom jeg retter linket fra min comp, har endda skrevet adressen af og skrevet den ind manuelt

hmm mon der er en sætternisse på spil på baby.dk i dag??

Anmeld

5. maj 2014

Janni.

Mimic skriver:

jeg kan heller ikke rette det... den laver en smiley midt i det hele selvom jeg retter linket fra min comp, har endda skrevet adressen af og skrevet den ind manuelt

hmm ja noget kunne tyde på det..

Anmeld

5. maj 2014

Mimic

kan stadig ikke rette det

Anmeld

5. maj 2014

Janni.

Mimic skriver:

kan stadig ikke rette det

Jeg har anmeldt mit indlæg og bedt om hjælp

Anmeld

5. maj 2014

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så er linket rettet, det var fordi at linket indeholder et ':' og et 'p' som tilsammen danner en :p , så derfor kan man  gøre som den ser ud nu der markere man bare det ord man vil have skal linke til den pågældende hjemmeside, og trykker i værktøjskassen på den der ligner en kæde, der sætter man så linket ind det er smart  

mvh Staff

Anmeld

5. maj 2014

Janni.

Moderator skriver:

Så er linket rettet, det var fordi at linket indeholder et ':' og et 'p' som tilsammen danner en :p , så derfor kan man  gøre som den ser ud nu der markere man bare det ord man vil have skal linke til den pågældende hjemmeside, og trykker i værktøjskassen på den der ligner en kæde, der sætter man så linket ind det er smart  

mvh Staff

Det forsøgte jeg men kunne ikke få lov fra min tlf. Tak for hjælpen.

Anmeld

5. maj 2014

Janni.

Kig her hvis du bor i Esbjerg området..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.