Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Pas på din konto..Læs her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej altså, den laver smiley midt i teksten. Kan ikke rette det fra tlf. øv altså!
Pas på din konto.. http://www.tvsyd.dk/artikel/240944olitiet-adva rer--Haeveautomater-i-Esbjerg-overvaaget
hmm
Janni. skriver: Ej altså, den laver smiley midt i teksten. Kan ikke rette det fra tlf. øv altså!
jeg kan heller ikke rette det... den laver en smiley midt i det hele selvom jeg retter linket fra min comp, har endda skrevet adressen af og skrevet den ind manuelt
hmm mon der er en sætternisse på spil på baby.dk i dag??
Mimic skriver: jeg kan heller ikke rette det... den laver en smiley midt i det hele selvom jeg retter linket fra min comp, har endda skrevet adressen af og skrevet den ind manuelt hmm mon der er en sætternisse på spil på baby.dk i dag??
jeg kan heller ikke rette det... den laver en smiley midt i det hele selvom jeg retter linket fra min comp, har endda skrevet adressen af og skrevet den ind manuelt hmm mon der er en sætternisse på spil på baby.dk i dag??
kan stadig ikke rette det
Mimic skriver: kan stadig ikke rette det
Så er linket rettet, det var fordi at linket indeholder et ':' og et 'p' som tilsammen danner en :p , så derfor kan man gøre som den ser ud nu der markere man bare det ord man vil have skal linke til den pågældende hjemmeside, og trykker i værktøjskassen på den der ligner en kæde, der sætter man så linket ind det er smart
mvh Staff
Moderator skriver: Så er linket rettet, det var fordi at linket indeholder et ':' og et 'p' som tilsammen danner en :p , så derfor kan man gøre som den ser ud nu der markere man bare det ord man vil have skal linke til den pågældende hjemmeside, og trykker i værktøjskassen på den der ligner en kæde, der sætter man så linket ind det er smart mvh Staff
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128