Se og hør sagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
4 svar
2 synes godt om
5. maj 2014

Stumpen

Jeg må først indrømme at jeg kun har hørt lidt hist og her, så ved slet ikke om jeg burde have en mening..

men er jeg den eneste der tænker at det se&hør har gjort nærmest (desværre) var hvad man forventede af se&hør, men at det er nets der klart har fejlet mest i denne sag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

MyLove E

Stumpen skriver:

Jeg må først indrømme at jeg kun har hørt lidt hist og her, så ved slet ikke om jeg burde have en mening..

men er jeg den eneste der tænker at det se&hør har gjort nærmest (desværre) var hvad man forventede af se&hør, men at det er nets der klart har fejlet mest i denne sag?

Jeg har hellere ikke fulgt helt med. Men har det lige som dig.

Det er bare lidt vildere en jeg nok havde forventet. Tænker det er utroligt at den mand har kunnet passe sit arbejde og samtidig holder så nært øje med det kendte! !!!!

Og jo det er nets som har et KÆMPE problem her !!!

Anmeld

5. maj 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nets har helt klart et sikkerhedsproblem og det burde ALDRIG kunne lade sig gøre.

Man kan sige meget om Se og Hørs metoder, men dette er uetisk så det batter. De burde ikke kunne have haft mulighed for, at komme til så personlige oplysninger.

Jeg håber, at Aller lukker Se og Hør og lader det være en svinestreg for alle andre!

Anmeld

5. maj 2014

Stumpen

MoarHvidovre skriver:

Nets har helt klart et sikkerhedsproblem og det burde ALDRIG kunne lade sig gøre.

Man kan sige meget om Se og Hørs metoder, men dette er uetisk så det batter. De burde ikke kunne have haft mulighed for, at komme til så personlige oplysninger.

Jeg håber, at Aller lukker Se og Hør og lader det være en svinestreg for alle andre!

Ja helt sikkert, det er uetisk og ikke ok, men det er jo nets/medarbejderen som har givet se&hør mulighed for at få de oplysninger... At se&hør vælger at bruge dem er helt sikkert uetisk, men synes virkelig det er værre at nets har givet dem adgang...

Anmeld

5. maj 2014

Stumpen

MoarHvidovre skriver:

Og nej det er ikke vejen frem for sladder i DK, så ja se&hør burde nedlægges... Men synes nu stadig det burde hedde nets sagen fremfor se&hør sagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.