Navne hjælp:-) gerne tyrkiske navne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.268 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2014

Moar2012

Hej alle fantastiske mennesker:-) jeg har lige været til kønsscanning og fundet ud af jeg venter en dejlig dreng.. Meeeen så kommer vi til navne. Min mand er tyrkisk derfor skal navnet. Ære muslimsk og helst tyrkisk men skal fungere i Danmark..
Kom med alle jeres forslag:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2014

lenemor77

Moar2012 skriver:

Hej alle fantastiske mennesker:-) jeg har lige været til kønsscanning og fundet ud af jeg venter en dejlig dreng.. Meeeen så kommer vi til navne. Min mand er tyrkisk derfor skal navnet. Ære muslimsk og helst tyrkisk men skal fungere i Danmark..

Benjamin - og tillykke

Anmeld

5. maj 2014

lineog4

Jeg kan lide:

Azmi, Aslan (løve), Sinan og ibrahim. Kan ikke lige komme i tanke om flere, men der er jo også navne hvor det næsten er det sammen på dansk og tyrkisk alla Yakup, Deniz, Josef (kan ikke huske hvordan det skrives).

Anmeld

5. maj 2014

o1Mutte

Moar2012 skriver:

Aslan  

Anmeld

5. maj 2014

A&F

Issa, Danyel, Ibrahim, Mustafa, Mikael, Gabriel, Benjamin , Noah. Det er de navne jeg personligt er vild med

Anmeld

5. maj 2014

Louise H.

Yusuf
Gabriel
Benjamin
Tayfun
Yakub

Anmeld

5. maj 2014

Swerg

Adem

adam

kian 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.