Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lailamik skriver: Både og Det hjælper også hvis man ikke kender mærket, for så så får jeg også en vurdering omkring brandets kendskabgrad
Både og Det hjælper også hvis man ikke kender mærket, for så så får jeg også en vurdering omkring brandets kendskabgrad
Solveig89 skriver: Okay Der mangler bare nogle hop, da mange af spørgsmålene handler om mærket men dem skal man måske bare springe over?
Okay Der mangler bare nogle hop, da mange af spørgsmålene handler om mærket men dem skal man måske bare springe over?
Nu er det lidt sent jeg svarer til dig, men ja det kan man også bare gøre
op
Besvaret
lailamik skriver: Hej allesammen. Jeg er pt i gang med min afsluttende opgave som omhandler Silly U. Jeg ville blive rigtig glad om i gad at svare på mit spørgeskema, hvor der er mulighed for at vinde en gave på værdi 1000 kr (se billede). Det kræver dog at i svarer på det sidste spørgsmål og indsætter jeres mail. Konkurrencen løber til den 15 Maj. Vinderen vil blive kontaktet direkte. På forhånd tak https://www.surveymonkey.com/s/NSLPBWR
Hej allesammen.
Jeg er pt i gang med min afsluttende opgave som omhandler Silly U.
Jeg ville blive rigtig glad om i gad at svare på mit spørgeskema, hvor der er mulighed for at vinde en gave på værdi 1000 kr (se billede). Det kræver dog at i svarer på det sidste spørgsmål og indsætter jeres mail.
Konkurrencen løber til den 15 Maj. Vinderen vil blive kontaktet direkte.
På forhånd tak
https://www.surveymonkey.com/s/NSLPBWR
- spørgsmål 22: hvad hvis man bor i Østjylland, Århus?
Clgh skriver: - spørgsmål 22: hvad hvis man bor i Østjylland, Århus?
Så kommer man under region midtjylland ifælge danmarks opdeling af regioner
Benjamins'mor skriver: Kan man ikke besvare fra mobil? Kan nemlig ikke trykke på linket..
Kan man ikke besvare fra mobil? Kan nemlig ikke trykke på linket..
æv, det troede jeg nemlig at man kunne :/
Så der svaret Held og lykke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128